Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Monday 16 November 2015

DEMI KEPENTINGAN ISLAM (VIDEO VERSI UMNO)

Sudah kena saman ke belum mamat ini kerana memfitnah?



Kalau nak gabungpun takpe. Janganle malu-malu.

SUMBER FB DRMAZA




3 comments:

  1. Enta nak songlap duit rakyat itu sebab ana tidak mau bersama enta. Itu pun enta tak faham. Bila enta kuat enta tendang ana macam bola.

    ReplyDelete
  2. 60 tahun UMNO kuasai Malaysia apa majoriti Melayu dapat..kemiskinan.

    ReplyDelete
  3. Seriously ? Tipu !

    UmNo buat kawan gitu-2 aje ler. Tak leh nak caya sangat walau dia Melayu-Islam pun. Terbukti masih perangai lama...belum ler nampaknya insaf.

    Okay kita takyah berbalah dalam berpolitik tu bagus tapi jangan ler sampai maki hamun, hasad dengki, sanggup menipu dalam memburukkan lawan, tu fitnah.

    Kalau macam tu, semua parti pakat buat Kerajaan Perpaduang aje ler. Takyah aku undi dah ! hehe

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.