Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 11 November 2011

APA UBAT NGANTUK?

Yong ni jenis bangun sebelum subuh dan buat keroje (apa2 je yang berkait dengan penulisan). Tapi sejak akhir2 ni Yong raser ngantuk bebenor. Tidur malam macam biasa je. Mungkin terlampau banyak keroje pejabat - sampa Yong tak sempat nak buat research untuk tulis dalam blog. Mudah-mudah Yong tak terkena jangkitan demer ni.
Tidor imam hadhari.
Kot iapun, komer jangan le tidur dulu. Bagi can kat rakyat untuk menikmati tidur yang nyenyak. Rakyat asyik risau anak cucu entah kebulur entah makan akibat pemimpin suka belanja mewah dan menunjuk2.
Ini pulak tidur 1 Malaysia. Kan ada bendera Malaysia dalam gambor.

1 comment:

  1. heheheh...mengantuk tu kak Yong penat keje...ubat mengatuk adalah tidoooooo.....

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.