Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 16 December 2011

NGAPER KOMER SUKA SANGAT MENYAKAT TOK ASSAN?

Tok Setopa Ali kata Tok Assan dan Pak Nasha TERmasuk perangkap umno. Isy! Isy! Isy! Cerdik bebenor ropernye umno sampai boleh perangkap dua orang pemimpin PAS yang amat berpengalaman dengan sepak terajang politik ni?

Saper nak cayer? 50%? 100? 110%? Mungkin penyokong demer je. Yong 0.000000000001% pun tak cayer.

Kalau tak caya, maknanya apa? Tok Setopa cuma nak cover line? Tok Assan dan Pak Nasha adalah pemimpin yang ada agenda yang suci murni. Tok Setopa nampak kemurnian hati nurani Tok Assan dan Pak Nasha. Demer hanyalah mangsa jerat umno. Jadi PAS dan ahlinya jangan sembelih demer berdua. Pendiknya Tok Setopa nak lepaskan demer. Macam kata omputih: They are as innocent as newborn babies. Ha ha ha. Yong gelak besor sampai terkejut ikan koi. Demer lari sembunyi jauh ke dasar kolam.

Ngape komer suka sangat menyakat Tok Assan dengan Pak Nasha ni? Udah demer suka sangat merayap kat ladang lembu orang kaya, ha...masuk perangkap le. Biorle. Tak payah cari alasan untuk demer. Dalam PAS beratus2 tokoh yang hebat2 belaka. Pak Khalid Samad kan ada? Tok Husam pun tak kurang hensemnya. Opps, maksud Yong, ketokohannya. Dr Dzul pulak ahli sains. Tok Nizar yang berani sembah derhaka pun hebat jugak. Di kalangan muslimat ada Dr Halimah, Dr Mariah.... Dr Yong pun ada (hehehe masuk bakul kejap). Yang lain Yong tak dapat sebut nama. Ramei weh! umno memang gerun! Sebab tu demer nak pecahbelahkan PAS! Udahle Tok Setopa, demer berdua tu dah tak boleh diselamatkan lagi!

No comments:

Post a Comment

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.