Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Saturday 14 January 2012

KES PEDOPHOBIA: BUDAK2 UNIVERSITI KENA PAKAI CAWAT BESI?

CAWAT BESI ISTIMEWA
Aper pasei nak appeal? Adeke masih ader bontot yang masih tak selamat? Adeke Sifool masih raser bontonyer tak selamat? Hmmm...ikut suker demer le. Nak appeal, atau tak appeal. Anwar Ibrahim tak kisah.

Aper pentingnya Sifool yang dah kena dismis dari universiti kerana bodoh berbanding dengan budak2 UPSI yang masih belajor? Kesian bebudak UPSI. Universiti demer udah tak reti yang mana meliwat yang mana meluat! Ini dia buktinya. Semua ada dalam sebuah video amatur yang mungkin boleh sampai ke Paris! Akibat dosa universiti yang bingai beberapa pelajarnyer terpaksa memakai cawat besi yang hanya boleh bukak jika berada di luar universiti!


Bior betoi! Ini sudah jadi kes extreme pedophobia! Takut kepada budak2. Walaupun budak2 ni dah besor panjang dan udah berpikior, udah pandai mandi sendiri, pakai baju sendiri dan buat keputusan sendiri, tapi ada orang dewasa masih phobia pada demer. APESAL?

Bebudak buat video kerana MELUAT pada AUKU le weh!

No comments:

Post a Comment

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.