Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Sunday 5 February 2012

THIRD FORCE: UMNO'S GAME, SOI LEK TAKNAK MAIN (UPDATE)

Politik Hassan Ali amat pelik. Dia menolak Perkasa. Tidak pulak ikut Isma. Kita tidak dengar sama ada wujud tawaran dari Pekida. TERAS pun senyap sahaja. Banyak NGO Melayu di Malaysia. Tapi Hassan Ali tubuhkan Jati. Sebabnya jika dia masuk NGO yang sedia ada, dia kena turunkan Presiden NGO itu. Jika tidak dia tidak boleh jadi ketua. Entah apa yang tersirat dalam "Jati" cuma ada dalam otak Hassan Ali. Pelik. Dia naik pentas Himpun, kemudian dia tubuhkan Jati. 

UMNO suka main game ini:

PAS suka DAP
DAP suka sosialis
PAS suka sosialis.

Meh kita main game yang sama, macam ni:

Hassan Ali suka UMNO,
UMNO suka Soi Lek
Hassan Ali suka Soi Lek.

Hassan Ali suka UMNO
UMNO suka porno
Hassan Ali suka. . .

Hassan Ali benci Pakatan Rakyat
Soi Lek benci Pakatan Rakyat
Hassan Ali sependirian dengan Soi Lek

Soi Lek benci Islam
Hassan Ali Islam
Soi Lek benci Hassan Jati

Kerana itu ameno tak berani buka pintu untuk Hassan Ali. Ameno takut dengan Soi Lek. Tanpa Soi Lek, hilanglah sumber kewangan dari kaki judi!!

Komer boleh sambung game teory nih.

PENYOKONG MACAM NI HASSAN ALI SUKA?

Wah! Selamatlah akidah orang Islam di Malaysia!

1 comment:

  1. Salam...

    Yong contact Presiden Alam Sektar Perak Encik Abd Rahman di email arsa49@gmail.com

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.