Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Thursday 8 March 2012

MANA2 BLOGGER PRO PR YANG TAKDE DUIT PERGI MINTA KAT DSAI!

Blogger pro PR dapat duit dari US! Wah! kite kayer komer! Tak percaya, baca cerita sepenuhnya kat sini. Sebagai "bukti" nak tunjuk banyaknya duit blogger PR, Yong paparkan sebahagian dari gambor2 harta demer. Fuyooh!

Rasernyer ini rumah blogger Tukar Tiub di Singapura. Kah kah kah. Cerita kat sini

 Ini pulak rumah blogger Amenoworld. Ada kubah! Baca ceritanya di sini

Rumah blogger Tinta Hijau Di Kaki Bukit ni terletak di Terengganu. Hebat! Cerita kat sini

Ini le rumah Yong kat Florida, Amerika Syarikat. Nampak tertulis, Florida Style. Cool!

Yong tak sempat cari rumah ISA, Wak Radenjowo, Greenboc, Libang Libu dan lain2. Sorry ler yer. Tak dapat Yong nak gahkan rumah komer yang pastinyer hebat tu.

Eh eh, kesiannyer! Ini rumah saper pulak? Nampak bendera tu macam bendera BN. Demer memblog guna solar power kot? Mana Perkasa? Mana Jati? Nak tahu citernyer kat sini.

Sama2 la kita pikior.

No comments:

Post a Comment

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.