Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Monday 27 June 2016

SAMBIL YAHANANA - USTAZ NI BUAT APA ERK? (VIDEO)

Itulah dia soalan pengamal media sosial yang berkongsi video ini:

NABI PERNAH BUAT MACAM INI KEPADA ORANG PEREMPUAN KE?
SUMBER FACEBOOK

Ini sedutan videonya:


Gambar tambahan boleh dilihat di sini

Harap para Tok Mufti pantau anak buah masing-masing. Daripada sibuk mengkafirkan orang Islam yang berlainan pemikiran politik, lebih baik tengok apa yang ustaz-ustaz buat demi mengisi sampul.

********************

PS. JANGAN LUPA MENGUNDI PADA POLL YANG TERLETAK DI SEBELAH KIRI BLOG INI *SENYUM*

4 comments:

  1. Yg ini kena tanye Mufti Pahang.Melayu Spesis Harbi ke Ultra?

    ReplyDelete
  2. melayu ni bagi apa pon melingkop..bagi negeri negeri lingkop...bg mara..mara linkop..bagi budaya..budaya lingkop...Allah bagi agama islam...tu pon depa nk melingkop..bagi betina!! aaa..tu tok wan suka...bagi berseluaq pendek sampai hat pakai serbann..

    ReplyDelete
  3. Sabar... sabar. Tunggu kenyataan as syeikh maulana ustaz jamil khir

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.