Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday 25 April 2012

WAJAH LUCAH TAHAP GABAN BN: MANA JATI?

ADA MIRIP PERHIASAN PENYANYI SEPARUH BOGEL BN?
Semakin dekat PRU13 semakin rancak PR membuat ceramah, semakin galak BN mengganggu dengan gelagat sumbang dan lucah. Terkini gelagat mengadakan konset penyanyi separuh bogel. Maaf le, Yong takkan letak gambor demer (penyanyi separuh bogel) kat sini. Komer cari sendiri kat mana2 blog yang ada gambor tu.

Mana pejuang akidah? Mana zulkulim? Yong nak tanya pada pejuang akidah dan zulkulim 4 soalan:
  1. Jika pun penyanyi separuh bogel ni kafir, penontonnya semua kafir ke? 
  2. Jika pun penontonnya semua kafir, tidakkah perbuatan mereka itu memperlekeh akidah penganut Islam yang sedang menghadiri program di tapak bersebelahan?
  3. Memperlekeh akidah umat Islam itu bukankah sama dengan menghina Islam?
  4. Bukankah menghina Islam itu sama dengan memusuhi Islam dan wajar dicantas sehingga ke akar umbi?
Gerombolan penyelamat akidah sudah jadi bisu dan buta! Perangai double standard golongan yang asyik bercakap tentang moral pemimpin pembangkang ibarat periok yang mengata kuali hitam. Mereka mendendangkan lagu sumbang, sama seperti nyanyian Nalakarupan, Umi Hafilda, Ibrahim Ali dan yang sewaktu dengan mereka.

Apakah ahli UMNO yang beragama Islam masih lagi rela bersekongkol dengan penganjur konset penyayi separuh bogel?

Apakah kelucahan itu benar2 sudah menjadi darah daging pemimpin BN? Kalau benar, seluruh rakyat Malaysia wajib menolak BN secara total, bukan hanya tolak UMNO, tapi tolak BN.

[Gambar di atas bukan penyanyi separuh bogel Malaysia, tapi hasilnya sama jer]

TERUSKAN BERSIH 3.0 DI DATARAN MERDEKA!

No comments:

Post a Comment

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.