Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday, 30 May 2012

JAMAL ABDILLAH LUPA PERNAH JADI KAMBING KELABU KES KHALWAT?

PARTI NI LEBIH SESUAI
Heboh 1Malaysia artis masuk UMNO. Dulu heboh 1dunia siber artis masuk PAS.

Sebenarnya Yong tak kisah artis nak masuk parti aper pun. Nak masuk parti tupperware pun ikut suka hangpa la. Eh, tersasul cakap utara pulok.

Sebelum Amy Search, si Jamal yang pernah kena tangkap khalwat tu dah masuk umno. Jamal lupa dia juga pernah teraniaya ditangkap khalwat dengan Hajjah A. Target ialah Hajjah A. Sebabnya Hajjah A nak jadi ketua wanita umno di tempatnya. Jadi Hajjah A perlu dicantas. Jamal hanya "kambing kelabu" - convenient accomplice bagi musuh Hajjah A. Jamal Abdillah teraniaya sekali dengan Hajjah A. Kesian Hajjah A. Dia seorang yang kuat kerja, tapi umno suka yang porno. Akhirnya buang kes, kerana asal kes - fitnah belaka. Itulah perangai umno sejak dulu lagi. 

Hajjah A ada bagi tahu Yong dia dah tawar hati. Umno hilang ahli yang baik. Kisahnya sampai jadi buku! Mungkin masih ada di kedai. Tak tau le. Yong tak kisah.

Jamal Abdillah dah luper ke siapa aniaya dia? 

Kelmarin dia ikut meraikan geng artis ramai-ramai masuk parti yang suka porno ini. Ikut suka enkau le labu!

Yong benar-benar tak kisah artis nak masuk parti aper pun.

ARTIS UMNO SUKA PEMIMPIN BEGINI

Ingat! Masuk politik hendaklah kerana ingin menyumbang, bukan kerana ingin mendapat sumbangan macam budok Kampor tu!

6 comments:

  1. Terbaek Yong... Teman gemor..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam pcbahar,
      Rajin2 le bertandang.

      Delete
  2. salam yong... he he tak yah masuk parti politik pun artis kan pakar ber PARTI kan yonggg he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam PUPPETS
      Tak faham Yong. Udah tahap atuk, tapi masih penampilan macam remaja!

      Delete
  3. berape kali anak pak ali nak masuk umno???....ini semua lakonan bangang utk puak umno yg hanya baca utusan meloya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Cucukerinci
      Semakin kerap masuk umno semakin ramai ahlinya! Biar orang yang sama 4 atau 5 kali masuk umno pun takpe.

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.