Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Thursday 16 August 2012

JANJI DITEPATI: KEBANJIRAN DRAMA SINGAPURA!

GAMBAR HIASAN
Oleh kerana sekarang ni kita heboh tentang hiburan dan BN sedang menanam kebencian Melayu terhadap Cina Malaysia, Yong nak tanya soklan kat penjaga televisyen Malaysia, Rais Yatim. Soklan Yong satu sahaja:

APESAL BANYAK SANGAT DRAMA DARI SINGAPURA? SEMUA DRAMA ITU PULAK DALAM BAHASA CINA!

Selain itu drama Hongkong dan Taiwan pun melambak. Aduhai! Mana drama Cina Malaysia? Ini sah kes anak di rumah mati kelaparan, kera di hutan disusui!

Cina kat Malaysia dibenci! Cina Hongkong, Taiwan dan Singapura ditatangi!

Jadi teruskan undi BN!

Kenapa undi BN?

Sebab BN sayang pada orang Melayu dan benci Cina!

Tak percaya tanya tokeh syarikat George Kent yang baru dapat projek penswastaan Ampang-LRT bernilai RM128.618 million tu...

Tan Kay Hock, Pengerusi syarikat George Kent tu kot pakai songkok tinggi macam mana rupa dia agaknya?

PEMBUNUHAN DI MEMALI NI ADA TAK DALAM CERITA APANAMA TU? TAKKAN TAKDE, INI KAN SEJARAH

YANG INI POSING BUKAN MAIN, TAKDE MASUK WAYANG?

KERJA-KERJA MEROBOHKAN RUMAH SETINGGAN (SUMBER) ADA TAK DALAM CERITA TU? INI PUN SEBAHAGIAN KERJA GOMEN YANG WASSATIYAH SEJAK ZAMAN AZALI, KAN?

Buat wayang Antutuya mungkin lagi best. Lokal lagi - Dijamin box office!

1 comment:

  1. Huh! deme tu telunjuk lurus kelingking berkait.

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.