Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Saturday, 16 August 2014

WAJAH TERKINI YB SAARI SUNGIP. ADA YANG KECEWA?

YB Saari Sungip yang kononnya masuk IJN itu sebenarnya sihat wal-afiat.

Jahat betul manusia yang mereka-cipta cerita itu.

SUMBER

Tahap kesihatan YB Saari Sungip yang sihat dikonfim sendiri oleh Saudara Naim Jusri yang ada dalam gambar di atas.

Amalkan buat cerita mengarut, melaknat orang dan minta orang supaya jatuh sakit. Dari orang simpati mungkin orang akan jadi benci kepada kamu.

Sila baca apa kata Ustaz Ahmad Awang mengenai tindakan YB Saari Sungip dan YB Hasnul Baharuddin di sini



17 comments:

  1. Mereka na sesiapa yg ta ikut fahaman taksub mereka semua kena laknat.

    Konon mereka suci dan terjamin 100% betul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Rohaya

      Semoga yang suka melaknat orang itu insaf

      Delete
  2. Cuma nk tanya adakah abu urwah ni berwala' kpd pimpinan ulama pas? Dulu puak ni byk gugat pemuda pas dgn istilah ular 2 kepala. Dia masuk pas semasa era dsai kena terajang dari umno. Kena perhatikan mamat ni dan pastikan lepas ni tiada lg ular dlm kelambu kita. Maaf ckp kasar tp kami kenal nama abu urwah ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hang marah sangat dgn abu urwah ni pasai pa..hebat sangat ke hang tuu..mp mgsitrate doktor??? na kata orang tuu padan2 laa sekurang kurangnya abu urwah ni ada jasa kepada masyarakat amlah buku usrahnya digunakan oelh ramai ustaz-ustaz pas dan umno...tolong laa muhasabah diri tuu jika kita tak tahu senerio sebnanq jgn menambah dosa dgn fitnah.

      Delete
    2. Nobody is perfect. We have to accept that.

      Setuju Saari memang berjasa kepada masyarakat, berbanding dengan sesetengah pemimpin. Banyak cakap jer, tapi satu abuk pun tarak.

      Delete
  3. DeeDee Yong...

    Kalo puak LEMBU buat sembang deras fitnah mender... gua takder heran.... tapi...... Hahahaha ... lu orang sambung la ayat gua nih.... Hahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belajor agama kena praktikkan ler...Baru kita hormat.

      Delete
  4. mungkin ini lah sebab kenapa tuan presideng Pas suka dan kerap membuat keputusan sendiri...kerana ramai ahli-ahli Pas yang sangat wala' kepadanya secara mengkhinzir buta..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai yang memberi maklumat salah pada Presiden kerana kepentingan diri. Yong bersangka baik jer dengan Presiden.

      Delete
  5. Jika kamu membenci seseorang jangan terlalu benci, suatu hari nanti mungkin kamu suka kepadanya.Jika engkau suka kepada seseorang jangan terlalu suka mungkin suatu hari engkau akan membencinya.Pastinya orang-orang PAS memahami hadis ini secara tersurat dan tersirat.Nabi sahaja yang maksum.Sesuatu itu berlaku adalah ketentuan Allah, qadha dan qadar Allah bukan sebab sebab lain. Biar parti bergoncang asal jangan iman tumbang kerana taksub dan walak.Bergoncang parti itu disebabkan belum kuat, ini merupakan satu proses pengukuhan.Antara sebab mungkin ramai sangat presiden parti.Terima kasih, Yong.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai sangat nak kuasa di dunia ini...

      Delete
  6. berita yb masuk ijn tu tipu ke?

    "Wahai orang-orang beriman, hendaknya kalian menjadi orang-orang yang menegakkan kebenaran karena ALLAH, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah kebencian kalian terhadap suatu kaum mendorong kalian berlaku tidak adil. Berlakulah adil, karena hal itu lebih dekat kepada taqwa. Dan bertaqwalah kepada ALLAH. Sesungguhnya ALLAH Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan.”) (Al Maa’idah: 8) - benci kat yb sampai sanggup fitnah sakit. benci pkr sampai sanggup fitnah penjual pil kuda.

    “Tak akan kamu dapati kaum yang telah beriman kepada ALLAH dan Hari Akhir mereka berkasih sayang dengan orang-orang yang memusuhi ALLAH dan Rasul-Nya, meskipun itu orangtua mereka, anak-anak mereka, saudara-saudara mereka, atau keluarga mereka…”) (Al Mujaadilah: 22) - msu dan presideng sokong org yg tinggalkan solat yg juga disokong oleh kaum munafiq. pas = umno = sokong Khalid.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berita masuk IJN tu tipu. Yong tanya sendiri Sdr Naim.

      Delete
  7. Telah berlaku amalan begini sebelum ini lepas tu kan ok saje tak risau pun cuma penat melayan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perangai ahli politik macam budak2. Rakyat tengok malu. Nak diam saja?

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.