Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 14 September 2012

KALAU KERJA SIMBAH CAT INI BERTERUSAN, HARGA CAT AKAN NAIK, KAH KAH KAH...!

Tolonglah, piem komer asyik minta wasatiyyah, wasatiyyah, wasatiyyah. Tapi komer asyik membazir duit beli cat kemudian buang. Kerja yang membazir tu kerja syaitan.

Betul ler Madey kata parti BN tu parti syaitan. Tapi, sekurang-kurang cuba le nafikan. Ini tidak, komer lagi mengesahkan yang parti komer tu memang dan sememangnya parti syaitan.


APASAL GUNA CAT MERAH? 

Komer teruskan le kerja bodoh ni. Semakin kerap komer buat kerje ni, semakin terserlah kebodohan komer! Semakin menyampah orang yang duduk atas pagar pada komer.

Mana pergi Hassan akidah dengan jatinya? Bukan ke komer beriya bebenor nak jaga akidah. Parti yang komer sayang dah mengaku parti syaitan. Anak buah pun buat kerja membazir ajaran syaitan. Mengapa tak tegur?

5 comments:

  1. DeeDee Yong...

    JOTUN, ICI, KCC, SISSONS pulak yang makin kaya... tapi satu jer la... persal la pakai cat tin kecik... pakai la yang 15 liter tue ker... hahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam C++

      Cat tong 15 liter tak larat angkut weh! Bila baling nanti takut tertumpah kena diri sendiri, jadi hantu merah pulok! Hahaha...

      Delete
    2. DeeDee Yong...

      'alaikas salam..

      Hahaha... tue la pasai gua suruh diorang angkat yang 15 liter tue... gua tau diorang tue jenis bendul... mesti ader yang cuba nak buat nanti.... hahaha

      C++
      CipanTapirTenuk.Blogspot

      Delete
  2. he he salam yongg.... diaorg beli ker cat tuh... ntah ntah cat pun pau punyerrr kik kik kik...nak wat kerja haram kena ler modal harammm he he

    ReplyDelete
  3. asang jati tengah sibuk kira ongkos , sejak dah masuk teebee makin glamar ler..ari2 kira fulus sumua jadi lulus

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.