Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Tuesday 9 October 2012

KESIAN BEKAS TENTERA, ADA PERSATUAN TETAPI PEMIMPIN HAPRAK

Yong tertarik dengan N3 Manjungmari tentang presiden tentera ni. Yong ada sedara bekas tentera yang masuk politik ameno, jadi MP dan kemudian kena tendang sebab tak ngam dengan pucuk pimpinan. Yong nak kata padan muka tak boleh, sebab pangkatnya dalam salahsilah persaudaraan jauh di ateh (pangkat atok).

Yong taknak cerita pase sedara Yong itu. Tapi pasei presiden tentera ni. Yong buat sedikit penyelidikan dan dapat beberapa maklumat menarik. Yong kongsi di sini:

WEBSITE HIDUP SEGAN MATI TAKMAHU, KATA PENGKOMEN

Persatuan ini ada website ropenyer. Tapi takdak aktiviti. Yong copy paste kat sini. Ader email diateh. Komer yang rajin cubaler kontek, kot-kot ader respon.

Ropernya syarikat presiden nii pernah terlibat dalam kontroversi penyelewengan AP. Sudah tentu presiden yang dah jadi senator ini menafikannya! Baca kisahnya di sini dan disini.

SIAP REPOT POLIS LAGI. DAH KENA TANGKAP KE BELUM PENJAHAT TU?

Inilah akibatnya bila ada presiden yang kaya-raya. Pengikut jadi bangang, macam dalam gambor ini:


DAPAT APA LEPAS BUAT SENAMAN BODOH NI?

Sudahle tu wahai bekas perajurit. Jangan mahu terus diperlembukan oleh pemimpin komer yang kaya-raya dan mementingkan diri sendiri. Presiden komer dapat habuan besor. Komer dapat aper? 

Moh kiter join pakatan rakyat dan tumbangkan kerajaan zalim ini. Nasib komer akan lebih terbela. Yong yakin, InsyaAllah.

ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR

No comments:

Post a Comment

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.