Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 26 October 2012

PANAS! TAJUDDIN ABDUL RAHMAN BAKAL TERSUNGKUR DI PASIR SALAK

GAMBOR HIASAN. YONG SUKA SEBAB DEMER PAKAI JERSI KUNING

Berita dari ribut El Nino Ameno sedang bertiup kencang!

Stop! Komer jangan suka dulu. Tajuddin Abdul Rahman tersungkur bukan kerana kalah dalam PRU13. Tapi namanya telah tersenarai sebagai third winnable candidate di Pasir Salak. Nama paling atas ialah mamat yang pandai main bola sepak pasukan Seladang! N3 tentang Mamat tu di sini. Nama kedua Yong tak tahu dan tak kisah.

Mamat yang pandai main bola sepak ini bakal menyingkirkan Tajuddin. Ini takde kena mengena dengan paras rupa Tajuddin yang sentiasa nampak garang berbanding dengan Zainol Fadzi yang gambornya suka senyum. Tapi kabornya ramai di kalangan UMNO tak tahan dengan mulut jeghabei si Tajuddin.

Zainol Fadzi tersenarai sebagai calon DUN Sungai Manik dan Parlimen Pasir Salak. Wah! Hebat mamat nih! Tahun depan Seladang akan pergi ke Perlawanan Akhir Piala Malaysia! Hahaha! 

Tau tau sajalah perangei orang umno. Bila tak terpilih, mulalah demer akan sabotaj parti. Harap perkara ini akan terjadi. Huhuhu! Penat Tajuddin mengampu Rosmah. Tapi nama tersingkir jua akhirnya.

Nampaknya UMNO kawasan Parlimen Pasir Salak udah pecah. Yang muda sokong Zainol Fadzi. Yang warga emas sokong Tajuddin!. Hmmm...Lantok komer! 

6 comments:

  1. makin terpecah makin bagus..unmo kat sana pun ada yang bubar cawagan ,..manakala gerakkerja PAS disana semakin hangat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam TBO

      Bior demer bergasak berebut kerusi. Kita toksah ikut perangei demer. Yong tahu PAS memang bekerja keras di DUN Sungai Manik dan Parlimen Pasir Salak.

      Delete
  2. eh bagus la tu, amalkan selalu lgi cepat derang mampos

    KLIK giliran jui meng hentam soi lek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Merahandbiru

      Yong memang tak berkenan dengan Tajuddin ni!

      Delete
  3. Dato Tajuddin dah gune Pekida pulak

    http://rojakpasembor.blogspot.com/2012/10/dato-tajuddin-guna-pekida-di-pasir-salak.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Lee

      Dia ingat Pekida nak tolong? Hehehe. Pekida bukan Lembu, weh!

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.