Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Thursday 4 October 2012

PRO-ASPIRASI TAK STIM, GOOGLE HANGOUT JADI GIGGLE HANGOUT (UPDATE)

BUDGET GILA-GULA TAK MENJADI

MANA PERGI BUDAK PRO-ASPIRASI DI GOOLE HANGOUT?

ANAK MUDA LEBIH PINTAR DARI TELEFON PINTAR

Tiga langkah awal menjadi stimulus buat penasihat Najib supaya meniru Anwar Ibrahim menerusi program "Google Hangout." Pertama, kemenangan besar Pro-Aspirasi yang disiarkan dengan gah; Kedua gula-gula bajet "terbaik" (kata Muhyiddin) seperti bonus (?) dan BRIM (?) dan Ketiga, rebet RM200 untuk golongan cyber-lepak muda.

Yakin dengan penasihat (baca pengampu), Najib melangkah masuk ke dunia cyber dengan penuh gaya, walaupun kecut nak masuk gelanggang parlimen!

Malangnya semua strategi itu tidak menjadi kenyataan. Penyokong Pro-Aspirasi tidak berkumpul di Google Hangout! Anak muda tidak naik "stim" dengan gula-gula RM200 Najib.


MANA PERGI GENG PATRIOT?


Padahnya meniru - Google Hangout dah jadi Giggle Hangout.

Program yang septutnya menjadi medan soal-jawab PM dan warga Malaysia dah jadi bahan gelak warga-internet! Alahai!

Kisah terkini camni:

SUMBER MILOSUAM




3 comments:

  1. Lepas ni bole la ameno wujudkan satu unit khas..unit klik LIKE & COMMENT @ YOUTUBE...br le reputasi pm yg gud2 jive ngan laporan akhbar...wah ha ha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam dAn

      InsyaAllah, aper pun yang demer buat takkan menjadi! Walaupun demer perasan perjuangan demer itu Allah dah kira "okay"! Parti syaitan dikenali mengaku "terbaik" kunun!

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.