Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Thursday 13 December 2012

GAMBAR KEMPEN MENARIK DARI SEORANG YUPPIE YANG BUAT HASSAN ALI KELUH-KESAH!

Habihle BN! Siapa kata ameno dapat sokongan golongan YUPPIE (Young urban professional)? Biar gambar berbicara.


YUPPIE bermaksud anak-anak muda professional dari keluarga kelas pertengahan atas. Pendiknya anak orang kaya yang mengikuti sukan elit seperti golf.  Gambar ini sampai kepada Yong setelah bergerak dari seorang YUPPIE ke seorang YUPPIE melalui alam siber.

Yong letak sini bagi meransang kesedaran YUPPIEs yang masih tidur.

Hassan Ali mesti sedih tengok gambor ini! Sebab semakin dia, ameno dan MCA memburuk-burukkan PAS, semakin ramai yang ingin mendampinginya!

JOM UBAH!

4 comments:

  1. DeeDee Yong...

    Yuppies nih susah skit nak predict la yong... diorang boleh bertukar bebila jer....

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam C++

      Hmm...yuppie yang antor gambar ni kira okay. InsyaAllah dia dan adik-adiknya consistent. Ibunya sokong PR. Abah dia masih ameno!

      Harap kekawan dia akan ikut dia.

      Delete
  2. Replies
    1. Salam mountdweller

      Harap yuppie ni istiqomah dalam perjuanganya.

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.