Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Sunday 9 December 2012

N3 HUJUNG MINGGU: NAK TAHU ASAL USUL RAMBUT KEMBANG?


Fesyen rambut kembang menjadi kegemaran isteri pemimpin wassatiyah Malaysia yang engkar perintah Allah supaya menutup aurat. Ramai juga pengikut seperti artis, pemilik salun etc. yang sanggup memakai rambut palsu demi menampilkan image rambut kembang.

Tahukah komer dari mana asal usul fesyen tersebut? Meh sini, komer tengok beberapa fesyen sering ditiru manusia yang engkar perintah Allah supaya menutup aurat dan yang menghalalkan macam-macam kerja khurafat.


FESYEN ISTERI PEMIMPIN - KEMAS BERJEL DAN BERSISIR

FESYEN PENYANYI ALA K-POP - HEBAT SYOK SENDIRI

FESYEN AHLI POLITIK - MATA DAN TELINGA TERTUTUP 

FESYEN PENCACAI - MATA TERTUTUP, TAKDE TELINGA

FESYEN  PROFESOR KANGKUNG - PERTENGAHAN UMUR, MATA CELIK TAPI TELINGA TERSUMBAT

FESYEN PROFESOR KANGKUNG - TUA DAN BUTA TULI

FESYEN PENTADBIR PENCACAI AWAM/UNIVERSITI - SIAP DENGAN SIDEBURN, WEH!

FESYEN TOK-TOK GURU AGAMA DAN OSTAD PENGAMPU - ADA MATA TAPI TAK MELIHAT, TELINGA DAH TAKDE, KALAU NAK WARNA PERANG BOLEH TAMBAH INAI!

Selamat memilih. Ostad2 ameno, ulama muda, mufti dan majlis fatwa dialu-alukan untuk memilih fesyen yang digemari. Tiada tarikh tutup. Takde hadiah untuk yang ter-ter. Maaf.

KAH KAH KAH! JANGAN MARAH! INILAH HAKIKAT.

2 comments:

  1. Kah, kah, kah...

    Paling lawak la kak Yong..

    Macam-macam idea pagi minggu ni...

    Cuma pengikut umporno je yang tak bangkit tidor lagi... Biorkan dema diulit mimpi lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Pcbahar

      Heheheh...pepaham jer le. Tak berani Yong nak kata solat subuh entah kemana. Tapi kot perangei haiwan ditiru, akibatnya jadi macam haiwan jugak le.

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.