Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday 30 January 2013

PEMBUNUH UMAT ISLAM YANG TERSENYUM (VIDEO)

Saksikan video bagaimana pembunuh umat Islam membunuh sambil tersenyum! Senyum dan bangga tanpa ada rasa bersalah - memburu mangsa yang tidak sedar mereka diawasi. Kebanyakan mangsa adalah orang awam!

Mulanya Yong tak nak tulis lagi bab pejuang dan peperangan di Timur Tengah ini. Tapi Yong temui video menarik ini yang mungkin boleh membuka mata mereka yang nak niaga dengan Israel dan Zionists. Harap takde le penyokong Zionists kat Malaysia. 



Predator drones memerlukan bekalan rare earth untuk hidup. Tak boleh bina predator drones kot takde rare earth. Semakin besar nafsu pendukung Zionists untuk menguasasi minyak, semakin banyak predator drones perlu dibina, semakin banyak rare earth diperlukan. Bahan rare earth ini dulu demer beli dari negara China. Tetapi sejak China melaksanakan sekatan dan menutup beberapa lombongnya, negara penyokong Zionists Israel menghadapi masalah bekalan.

Adakah Malaysia akan menjadi pembekalnya dan turut memanjangkan usia keganasan Israel dan sekutunya?

Apesal Yong nak marah ni? Bukankah Lynas itu sebahagian daripada rancangan pembangunan demi memberi pekerjaan kepada rakyat Malaysia!

Takde kaitan dengan Malaysia. Kan? Kan? Kan?

Yang mati ditembak predator drones itu bukan rakyat Malaysia. Bukan juga rakyat Australia. So who cares!

TAKNAK DIBODOHKAN

JOM UBAH

TOLAH UMNO. TOLAK BN

6 comments:

  1. Yong, nanti kita hantar mereka yang berkenaan ke bamboo river.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Mohd Zukri

      Siapa yang first in the list kena hantor ke Bamboo River ni?

      Delete
  2. Salam Yong,
    Setuju sangat, tak dak kaitan langsung ngan Malaysia... KIta cuma izinkan Lynas, bukan bekalkan rare earth pada Yahudi pun...

    Yahudi memang anak HARAM, kita dakkkkk.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Shalehudin

      Ya...kita kan baik. Jadi wira Gaza lagi...Kahkahkah!

      Delete
  3. salam yong... mekasih sbb info pasal rare earth & drone. kalau dok memey aku dok tahu langsung... great info & teruskan usaha mulia anda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Nikmat

      Yong membantu setakat yang termampu. Ada beberapa video berkaitan predator drones di youtube.

      Sebab itu bila yahudi laknatullah kena serang betul2 demer menangis!

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.