Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday, 15 February 2013

DEMI KALIMAH ALLAH, KATA MAZHAB UMNO. SAKSIKAN GAMBAR-GAMBAR SEBAGAI BUKTI

Adakah Barisan Nasional mempertahankan kalimah Allah? Ini soalan Cepumas. Boleh jawab atau tidak? Gambar-gambar ini menunjukkan beberapa cara pelik UMNO mempertahankan kalimah Allah.

GANTUNG BANNER DI MANA-MANA SAHAJA TERMASUK ATAS LONGKANG BUSUK (FACEBOOK ZUL HAZMI)

Ini pulak latar belakang pemimpin tertinggi ameno yang kononnya sedang mempertahankan kalimah Allah.

CARI KEKAYAAN DENGAN CARA APA SAHAJA TERMASUK JUDI YANG DILAKNAT ALLAH ( RAKYAT MARHEIN)

Kualiti hidup rakyat didahulukan dari segi pembekalan barang. Rakyat boleh membelinya jika ada duit kerana harga barang naik tanpa henti.

KENAIKAN HARGA BARANGAN DEMI PENCAPAIAN YANG DIUTAMAKAN. PEMIMPIN MAQASID SYARIAH MAKAN STEAK!!

Sebagai negara yang paling selamat dan aman, tindakan pantas dan tegas dilakukan terhadap sesiapa yang menuntut perubahan - dengan apa cara sekalipun

BEGINILAH JADINYA PERHIMPUNAN AMAN YANG KATANYA "TIADA PHYSICAL CONTACT" OLEH POLIS YANG MEMAKAI TOPI TERTULIS KALIMAH ALLAH

Malaysia mengamalkan kebebasan agama. Sebab itu tiada galakan dari marzhab UMNO untuk melaksanakan sunnah Rasulullah. Inilah ajaran tentang cara pergaulan dan berpakaian wanita tersayang.

FESYEN APA SAJA TANPA MALU DAN SEGAN TERMASUK MENGHINA KALIMAH NAMA RASULULLAH

Demikian beberapa sedutan rukun pelaksanaan dan perbuatan yang dihalalkan oleh mazhab UMNO yang dapat dikumpulkan buat masa ini. Mufti, Jati, Isma dan Perkasa kelu seribu bahasa.

Bersambung...

TAKNAK IKUT YANG DULU, KINI DAN SELAMANYA BENGONG?

JOM UBAH

TOLAK UMNO. TOLAK BN.


1 comment:

  1. Ape kabor yong,dh mmng dsar puak haram jadah,,

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.