Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Monday 18 February 2013

MB YANG TAHAP PEMIKIRANNYA SETARAF PENCACAI

KEBETULAN?

ARE YOU READY FOR BN?

NOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yong ingat sebab dia ada PhD, tentunya dia ceghodek. Tapi ghopernya otak dia stendet pencacai jer. Mungkin ini ada kaitan dengan mentaliti gerombolannya. Kata bapak Yong sebelum meningge dulu, "Kalau orang cerodek kawan dengan orang bangang, lama-lama diapun jadi bangang jugak." Ibarat pisau tajam disimpan bersama dengan pisau karat. Lama-lama pisau tajam itu akan sama-sama jadi karat!

Lantak komer ler kalau komer nak terus buat kerojer bangang ni...

Tapi kan, Mamat punk atau yang komer panggil skinhead ni takkan beroperasi sendiri. Mesti ader yang jadi pengarah. Mesti ada yang kasi hulur...Mustahil demer sendiri kuor duit untuk buat banner tu...Ini kata anak buah Yong yang kekadang ikut gantung banner BN...Mustahil!

Mengapa Yong kata mustahil?

Sebab dari mulut budak-budak yang gantung banner BN dan lain-lain kerojer kat kampung Yong, demer bagi tahu, sumer mesti ada imbuhan. Takde imbuhan, kerojer tak jalan.

Sebab tu kekadang banner BN gantung tempat pelik-pelik. Bebudak tu pandei sabotage. Hihihi...

Dalam bab penyamaran ini, mulanya demer kena bawak ramai orang. Tapi dah tanya sana sini, sumer maleh, sebab budget sikitjer. Las-las, cumer ada beberapa kerat jer yang datang. Jadiler... kan? Jangan idak, kata orang. Jangan tak buat langsung!

Kih! Kih! Kih!

INI SAJAKAH YANG BOLEH KOMER BUAT?

TAKKAN KITA NAK DIPIMPIN OLEH ORANG YANG TAK CEGHODEK?

JOM UBAH

TOLAK UMNO. TOLAK BN


5 comments:

  1. Propa + provok - "PAS keluar PR" blah blah blah "Hidup Harun Taib!", "DAP kurang ajar" - tu kojer oghang giler nak cari publisiti, giler glamer aje.

    Nak tunjuk kat oghang kononnya PAS ada masalah dalaman yg besor... hampehh! Tak lut pun untuk oghang yg dah paham bacaan politik kontemporari & sejarahnya. Yang tolol, tengin aje termakan (tercekik pun..hehe) ayat-ayat dakyah propa ghoper tu.

    Mana ader ahlul PAS yg buat kojer tak semengah tu. Baik ler deme pegi majlis ilmu usrah ker ceramah ker lagi bepaedoh..naikkan/pasang bendera PAS kat tiang lampu laghi baguih daripada jadi barua UmNo.

    Berape aje dapat? Harus terkulat-kulat nak dapat RM50, 100 pun. Tu pun entah bayor entah idak.. lantak kome ler..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam hanz

      Itule pasal. Dah berlebih2 tentunyer bukan ahli PAS. Takkan ahli PAS buat ghoper itu. Sah kerojer bangang!

      Delete
  2. bkn bajet skit rasanya..cuma nak makan lebih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam dAn

      Heheheh, biasa le! kalau tak tamak, bukan ameno!

      Delete
  3. Sy guna pisau sainless steel kak yong. payah nk karat.

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.