Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Thursday 28 February 2013

ZAMBRY DIKEJAR HANTU POCONG DI PANGKOR PULOK?

MACAM INI KE GHOPER POCONG TU?

Heboh keluar cerita Zambry MB haram akan lari dari Pangkor untuk bertanding di Parlimen Pasir Salak.

Isy! Isy! Isy!

Saper pulak memandai buat cerita karut ni? Kalau dia nak rebut Pasir Salak, Zainol Fadzi nak letak kat mana pulok? Bab Zainol Fadzi meninggalkan Dun Sungai Manik ini Yong sudah ulas dulu. Yang dah terlepas pandang boleh baca di sini dan di sini.

Zainol Fadzi nak jadi menteri atau timbalan menteri, casi can le dia. Walaupun dia tak le berkelulusan tinggi macam MB haram, tapi tetap pandai putar alam macam adun BN yang lain. Stendent Hamidah adun Sungai Rapat jer.

Jadi, jangan komer perlekehkan Zainol Fadzi yang nak bertanding di Pasir Salak. Dah elok le tu. Bior demer sama-sama teghojon.

Tajuddin Abdul Rahman, tak usah komer peduli. Dia dah cuba dapatkan sokongan Pekida. Tapi dari cerita Pakcik Sifu Pekida, dia tak ingin tolong Tajuddin lagi. Yong dah tanya Pakcik Sifu Pekida tentang perjuangan politiknya. Yong petik bulat-bulat kata-katanya:

"Ini soal agama Islam. Bukan bangsa. Melayu pun kalau khianat, buat apa ditolong?"

Pakcik Sifu Pekida mengaku penyokong kuat Anwar Ibrahim.

Politik Tajuddin sudah dikira The End.

Bagaimana dengan Zambry di Pulau Pangkor?

Dengan penambahan bilangan pengundi pos seramai 5,669 (greenboc) sepatutnya MB haram tak perlu risau.

Dari mana pengundi pos ni? Dari tentera laut yang katanya duduk di tengah laut dan tak boleh turun ke darat masa pilihanraya. Kah Kah Kah.

Tetapi di sebabkan beberapa bekas anggota tertinggi tentera yang menyokong Pakatan Rakyat, Zambry dah kecut perut. Jadi, isu dia ke Pasir Salak sengaja ditimbulkan untuk mengelirukan gerak kerja Pakatan Rakyat.

Menurut sumber dalaman ameno, nama Zambry masih di DUN Pangkor!

ANCAK ADALAH PERSEMBAHAN UNTUK HANTU

Zambry tak heran hantu pocong. Iyakah? Yang dia letak ancak tu buat apa?

JANGAN TAKUT HANTU!

PENGANUT ISLAM TAK PELIHARA HANTU.

JOM UBAH

TOLAK UMNO. TOLAK BN



1 comment:

  1. Ape kabor yong,yg teman takut kn hantu yg bole mengundi....

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.