KEKAWAN

KUALA LUMPUR

KUALA LUMPUR
JOM NYANYI

Saturday, 27 April 2013

FUYOOH! GAMBAR TENGKU ADNAN DIAPIT ARTIS!

Wah! Ader saper jeles tengok gambor ini? Tengku Adnan buat Hari Keluarga dengan Artis, weh! Selalu artis dikelilingi peminat. Ini sudah terbalik!

MENGHARGAI ARTIS YANG TOLONG KEMPEN (FACEBOOK TENGKU ADNAN)

TAKDE ARTIS, KERUSI DENGAR CERAMAH (ERAPASCA)

Ini pulak gelagat Husam Musa dengan penyokongnya. Takdenyer glamer mana. Tapi, artis kat Malaysia dijamin tak dapat lawam, punya. Ini termasuk yang abih glamer, duta pertubuhan Islam amende entah sambil buka kelab malam di Ipoh tu! Nak sebut raser malu, sebab negeri Yong.

MENYANTUNI BUDAK TAHFIZ DENGAN BERSOLAT SAMA (KELAB PENYOKONG HUSAM MUSA)

DISERBU PENYOKONG DI MASJID BESI PUTRAJAYA. MANA HUSAM? TUU...BAJU UNGU 

Kalau komer tengok gambor-gambor ini, agak-agak komer saper yang lebih visionary dan berwibawa?

Kalau dah clear macam ini pun masih jawab salah, kena ketuk-ketampi 40 kali.

N3 berkaitan kedudukan PR di WP Kuala Lumpur di sini

JOM UBAH
TOLAK UMNO
TOLAK BN

4 comments:

  1. DeeDee Yong...

    Takper la Yong... artis takut kalu PR menang nanti diorang tabley cari makan.... hahaha

    Diorang lupa Allah Taala yang beri rejeki... bukannyer BN... hehehe

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam C++

      Itule masalahnyer. Baru buat 1 album, tak laku dah mengaku artis. Baru berlakon 1 drama jadi pak pacak dah mengaku artis!. Tak tahupun apa erti artis tu...pakai sebut jer.

      Sedangkan kalau PR menang skop artis lagi luas.

      Delete
  2. Faham2 saja lah Yong. Kan yang selalu sponser artis/penyanyi2 ni tawkey2 judi atau tawkey arak.Dia orang harap Teuku Adnan boleh bagi tips untuk menang loteri Totom atau kalu nasi baik boleh di"bela" oleh Tawkey Toto.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam XUMNO

      Ramai artis yang jahil. Mudah-mudahan PR memang. Demer boleh diperbetulkan akidah. Tapi kalau taknak, kitapun tak boleh buat apa lagi.

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.