Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday 17 April 2013

HARI-HARI TERAKHIR SEORANG PEMFITNAH: BLOGGER PRO-UMNO DEDAH WAJAH PAPA GOMO!

UNDILAH PAS

Oleh kerana terlampau over-zealous untuk mempertahankan UBN dan menyerang pemimpin PR, blogger ini telah mendedahkan wajah Papa Gomo.

Kalau dia tak kenal, buat apa dia letak gambar Wan Muhammad Azri Bin Wan Deris kat N3 dia yang mengkisahkan bab Papa Gomo? Maknanya blogger ini seorang saksi. Kalau dia belum dapat sapina dari Husam Musa dan Rafizi, peguam sila berbuat demikian. Ini blog tersebut yang beralamat di http://azlishukri.blogspot.com/2013/04/salahuddin-ayub-ajak-papagomo-bersumpah.html

TUDIA! MUKA PAPAGOMO "MENGHIAS" BLOG DIA

N3 itu dicedok bagi blog Penarik Beca. Walau bagaimanapun, tiada gambar Papa Gomo dalam N3 asal Penarik Beca. Mungkin kerana Penarik Baca tidak mahu di-implicate sebagai orang yang mengenali Papa Gomo.

DI SINI TAKDE GAMBAR PAPA GOMO 

Clever-clever squirel jumping, last fall to the ground also.

Sekali lagi blogger pro-UMNO mengkantoikan Papa Gomo.

Kalau tidak kerana penting, Yong taknak buat N3 berkait Papa Gomo lagi.

KUASA ALLAH AKAN MENDEDAHKAN SIAPA BENAR, SIAPA SALAH.

JOM TOLAK FITNAH
TOLAK UMNO
TOLAK BN
PAKATAN RAKYAT MARA DI JOHOR!

3 comments:

  1. DeeDee Yong...

    Lama-lama kantoi gak... macam gua la... sudah kantoi gambar itu hari... hampeh... hahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
  2. itu le paseinye.

    tapi takpe, rasenye tak mandang sahabat-handei yg nak ngundi zol kolom.

    usah riso. ka kah kah!

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.