Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Sunday 26 May 2013

INI BLACKOUT KAT MANA PULOK?

SEMBUNYI

Apa yang nak disembunyikan?

Apa yang kita nak tunjukkan pada anak-cucu kita?

Berbohong itu okay untuk orang tua?

Alangkah malunya.

Kalau tak malu pada Allah dan Rasulullah; malulah pada anak-cucu.

Blackout yang didakwa oleh Timbalan Pengerusi SPR sebagai lakonan dibuktikan benar-benar berlaku. Adun Seri Serdang, YB Noor Hanim, telah tampil dengan kenyataannya tentang gambar yang dikatakan lakonan:

BACA SETERUSNYA DI HARAKAH

Bukan itu saja. Sekeping salinan laporan polis juga muncul dari Kuala Berang! Kat mana Kuala Berang tu? 

Nampaknya, bukti blackout semakin lama semakin bertambah:

SUMBER FACEBOOK

Kalau kita tengok keptusan PRU13, tak hairan demer buat blackout!:


PAS terengganu dikatakan mahu mengemukakan 5 petisyen (harakah). Mungkin ini salah satu daripadanya. 

Syabbas PAS Terengganu. Jangan terima dan berlapang dada dengan penipuan ini. Petisyen! Jangan tak petisyen!

Nampaknya SPR dah benar-benar kantoi menonggeng!!

TAK NAMPAK APA-APAPUN?


3 comments:

  1. Naji* is no burung unta. He & some his cowardly pals will hide away when needed! No doubt.

    Ini semua fitnah kat burung unta..cian dia...dia cuma main nyorok-nyorok muka dia aje.. hehe.

    In contrary to popular belief the myth the burung unta stick their heads in the sand primarily comes from its first line of defense where they lie down; from a distance, when an ostrich lies down, it appears as if its head disappears in the sand, even though it is really just lying down to see if the predator will pass by so that it won’t have to expend the energy of trying to outrun it.

    If not, the ostrich will stand up and take off running & capable of a sustained run of around 30 miles/hr up to impressive 45 miles/hr when being chased by a close predator.

    Make no mistake Naji*, & family won't able to run that fast.. but he can still flies away in no time with all national treasures...haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Hanz

      "Hide head in the sand" is an idiom, actually. Not really happening. It denotes acts of denial - hiding from truth. That's what they are doing at the moment.

      Apapun, bila orang kedua SPR menafikan adanya blackout, ia amat memalukan. Malu kita yang beragama Islam. Malu kita yang dah berusia. Patutnya kitalah yang menunjukkan pengajaran yang baik supaya dicontohi.

      Malu pada anak-cucu kerana atuk menipu!

      Delete
    2. hehe.. benor ler tu, kak Yong. Teman sokong 100% ! Tergamak demer buat dek aje insiden berunsur penipuan ghitu.. siap menafikan! Apa nak jadi ler demer makan gaji tapi tak berape amanah kat kite end customers@ people.

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.