Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 24 May 2013

USTAZ HARON DIN PUN BERLAKON JUGAK KE?


Kejap lagi Artis-artis dan yang perasan artis kat Banglasia ni tak dapat cari makan. ini kerana terdapat ramai pelakon berbakat berada di pihak Pakatan Rakyat. Perkara ini diperakui sendiri oleh Timbalan Pengerusi SPR, menurut berita ini:

BERITA HAIRAN

Yang dikatakan lakonan ialah gambar ini:

SAIZ DAN BAHAN DULANG TAK SAMA, KATA TIMBALAN BOS SPR

TAK SAMA KAT MANA WEH? ATAU... INIPUN LAKONAN KE?

Alahai S-P-R! Kalau blackout tu lakonan, takkan ada sekeping jer gambornya. Baik le buat video youtube, lagi gempaq! 

Kalau blackout ini lakonan, agaknya kes dakwat kekal yang tak kekal pun lakonan jugak le ye?

GAMBAR USTAZ DR HARON DIN SEDANG BERLAKON DAKWAT KEKAL TAK KEKAL?

SPR ada SOP. Agaknya dakwat kekal tak kekal tu masuk dalam SOP SPR le ye? 

Yong dah cerita bab blackout itu dari sumber orang dalam di sini.

Blackout fakta. Bukan auta.

4 comments:

  1. Sebenornyer ..betui SPR tu kak Yong.. mana ada blackout, pada pandangan mereka! Mereka yang terbabit kerja jahat - tipu kiraan/penjumlahan undi, etc - tu semuanya buat dlm terang-benderang.

    Pengerusinya menipu/auta kita yang dakwat akan kekal hingga 7 hari padahal cuma kekal di ingatan pangundi saja, semua orang yang hidup ditipu idup idup ! Pengundi hantu? Alas, lagi la kena tipu sampai mati & idup balik kena pangkah untuk UM-NO-BN.. haha.

    Jadi SPR takkan ngaku punya kerja dalam gelap, blackput, NOT until they themselves blackout ! SPR bukan macam Us. Na$ha yg ngaku kerja jahat dia berunding dgn UMNo dalam gelap !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Hanz

      Sebenornya Yong tak tersinggung kalau SPR kata takde blackout. Tapi Yong sakit hati bila pemimpin PR sendiri macam setuju jer dengan SPR yang hampeh ni.

      Delete
  2. Banglasia ni tak dapat cari makan dalam drama BLACK OUT sebab depa tu gelap...tak nampak langsung ! Jadi BLACK ALL OUT! Kah!3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam al-Husseyn,

      Kalau pasukan ragbi All-Black tu senang jer nampak demer…Sekarang bila nampak mamat Bangla Yong geram jer...

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.