Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 17 May 2013

SEBENARNYA SUDAH LAMA UMNO KAGUM DENGAN TOKOH MUBALIGH INI - KAH KAH KAH!

Riuh dalam Blogosphere seorang tokoh mubaligh jadi Timbalan Menteri Pelajaran dan Pengajian Tinggi. 

Diam tak diam rupanya dah lama UMNO kagum teramat sangat dengan minah mubaligh kristian ini. Pada tahun 2007, minah ini dianugerah Tokoh Maulidur Rasul. Kah kah kah.

Camne dia dapat anugerah ni? Dengan Rasulullah pun dia tak percaya!

Kalau iapun nak beri kepada pekerja sosial (social worker) bukan Islam yang cemerlang, carilah calon bukan pengembang agama Kristian, weh!


Inilah dia UMNO yang kononnya mendaulatkan Islam!

DI MANA LETAKNYA KALIMAH ALLAH? (SUMBER)

UMNO riuh kata PR akan jadikan agama Kristian agama rasmi. Habis tu? Apa tujuan UMNO melantik seorang chief mubaligh sebagai Timbalan Menteri Pelajaran dan Pengajian Tinggi?

Jangan lupa, dua kementerian telah disatukan.

Dua kementerian sudah jadi satu kementerian.

Satu kementerian menguasai perkembangan kurikulum, dari sekolah rendah sehingga ke institusi pengajian tinggi.

Menteri ada kuasa besar ke atas pembuatan keputusan (decision-making) kementeriannya.

IMPLIKASINYA AMAT BESAR!

Apa yang dalam kepala otak Najib dan UMNO?

Kenapa tak lantik Mufti Harussani sahaja?

Atau lantik Pengerusi Jawatankuasa Majlis Fatwa Malaysia, Prof. Emeritus Tan Sri Dato’ Dr. Abdul Shukor? Bukankah dia juga bekas seorang pendidik?

BN sudah tidak ada tokoh bukan Islam yang lebih berwibawa?

4 comments:

  1. DeeDee Yong...

    Errr... Yong silap... Najib sebenarnya sedang berusaha untuk mem"bahasa kebangsaan"kan sekolah mubaligh... jadi lepas nih subjek pengajian bible bolehlah dibuat dalam bahasa kebangsaan... hahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salm C++

      Kata omputih, what goes around comes around.

      Delete
  2. UMNO ni dh meroyan Yong!Yang di kutuk,yang di caci ny dulu semua di beri tempat dlm kerajaan.Hindraf,mubaligh Kristian mendapat tempat dlm kerajaan.DAP pun di tawar kn utk mewakili kaum Cina.KIMMA yg dok mengampu mereka selama ni,sampai merayu rayu,pun tk dapat.Yg paling sadis,PERKASA yg ber iya2 mengampu,lansung tk di pandang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku suka komen saudara....Pak Berahim ngan Zul Kulum101 sampai meleleh2 ayak mata ...sebelah mata pun Najib tak tengok....Najib suka Kristian dan suka Hindu tu yg dia selalu pi Batu Caves sama2 dok solat....ha ha ha ......inilah petanda besar akan kemungkaran ALLAH SWT.....

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.