Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 23 August 2013

AL-SISI TIDAK KELIHATAN KERANA SUDAH MEMAKAI BAJU ORANG AWAM

Selepas peritiwa berdarah di Rabaa al-Adawiyah pada 14 Ogos 2013, Al-Sisi jarang dilihat oleh media. Kemudian keluar cerita dia sudah modar oleh The Egyptian Gazette.

Sehingga kini media utama antarabangsa senyap sunyi tentang Al-Sisi.

Apa sebenarnya terjadi kepada general jahat ini?

Sebuah portal berita  Middle East Monitor bertarikh 21 Ogos, 2013, menyebut Al-Sisi kelihatan memakai baju suit rasmi (lihat berita dan gambar):




Takkan orang jahat ini nak terus jadi tentera. Tentu dia nak jadi presiden. Yang mampus bukan Al-Sisi. Yang mampus nanti ialah presiden, timbalan presiden dan perdana menteri Mesir sekarang yang bersekongkol dengan general hati zionist ini. 


No comments:

Post a Comment

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.