Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Tuesday 17 September 2013

SAMPAI BILA NAK SOROK WAJAH DATUK SETPOL YANG DITAHAN SPRM? ALAHAI!...MACAM LE KITA TAK TAHU...


Mudahnya dapat gelaran Datuk. Lepas itu mudah pulak menyalahgunakan kuasanya. Berapa ramai lagi Datuk yang tidak layak digelar Datuk di Malaysia yang hidup penuh dengan dosa rasuah ini?

Yong maksudkan berita ini. Ada tak wajah Datuk tu? Takde kan? Ekeleh! Cuba nak sorok ke?



Ingat tak masa Anwar Ibrahim dituduh Liwat 2? Buka main besar lagi gambar dia dalam media perdana. Begitu juga masa Datuk T buat tayangan video lucahnya.

Tapi bila terkena batang hidung sendiri, media cuba sorok wajah Datuk yang ditangkap SPRM tu.

Apa nak sembunyi-sembunyi. Global Competitive Index (GCI) atau Indeks Kompetitif Global, menunjukkan pencapaian Malaysia lebih baik sikit dari Israel. Malaysia di tangga ke 24. Israel di tangga 27 (Baca di sini). Punca utama fenomina ini terjadi adalah kerana:
  1. Ketidakcekapan birokrasi kerajaan 
  2. Korupsi 
Datuk, Tan Sri mahupun Tun, ramai yang buat rakyat Marhein malu...

ENDLESS POSSIBILITIES.

1 comment:

  1. aku nak perhati apakah hukuman yg akan tuan hakim jatuhkan kepada mamat nie kesalahan yg dilakukan boleh tahan gak...tapi bagi leh peluang mamat nie dibicarakan dulu di mahkamah biar tuan2 arif yang bijaksana putuskan bersalah atau tidak Patutle mak sedara aku dah isi borang 1 azam sebelum puasa sampai skg. x dapat mesin jahit nak mesin free katakan ..kesian...

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.