Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Thursday 17 October 2013

ANAK BAPAK

Bapa borek anak rintek.

Alahai...Macam bebenor pulok.

Menurut Berita Harian: 

Di Ipoh, pencabar jawatan Ketua Pemuda UMNO Bahagian Pasir Salak pada pemilihan Sabtu lalu, Mohd Nazari Sabran, akan mengemukakan laporan ke Jawatankuasa Disiplin parti kerana mendakwa berlaku politik wang dalam pertandingan berkenaan. 

Nazari mendakwa, pemenang pertandingan itu mengedarkan beberapa barangan kepada perwakilan ketika tempoh berkempen, termasuk sebuah buku yang menyiarkan segala aktivitinya di bahagian berkenaan. 

Demer gelar ini politik wang:


Siapa yang dituduh mengamalkan politik wang ini? Itu dia namanya bergaris merah. 

Masih ingat lagi 6 million dollar man?



Yong tak sior nak letak gambor anak beranak yang buat Pasir Salak ini macam milik anak beranak demer. Komer baca jer cerita kat blog Omak kau kalau nak tahu episod sebelumnya.

N3 berkaitan Yong di sini

Syukur! Malaysia masih aman. Bukan Karpal Singh yang jadi Perdana Menteri!

ENDLESS POSSIBILITIES

1 comment:

  1. Salam Prof @ kak yong.

    haha.. teman tak leh tahan gelak with the last line...teman nak tokok tambah le sikit,

    "Mujur le ada UmNo.. selagi UmNo perintah negara, Melayu & Islam akan terbela.. Kalau tak der le UmNo, habih susah le, mati le semua orang Melayu kita" yek?

    haha

    such is sarcasm + cynical ! rofl

    Meeting tahunan antara semua perompak bertauliah, penipu, lanun, malaun, penyangak 1Malaysia dah bermula. Like father like son, no wonder lah deme buat apa benda pun macam "bapak" dia punya - e.g. TEKUN, SPR, FAM just to name afew - all under control ... haha.

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.