Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 6 December 2013

YAKINLAH UMNO TEMPAT BERGANTUNG...(BUKTI BERGAMBAR)

Biar gambar berbicara:

MANGSA BANJIR - KONONNYA MALAYSIA LEBIH MAJU DARI THAILAND

MANGSA BANJIR KEBULURAN DIA BERGELEK SAKAN

Ini spesis baru dari mana pulak?

BANGLA

BANGLA

BANGLA KE INDIA?

BANGLA

BANGLA

BANGLA






BANGLA

BANGLA


BANGLA
BANGLA

BANGLA
BAHASA BANGLA


YANG TERGANTUNG INI PULAK SIAPA?

Yakinlah Bangla!...UMNO tempat bergantung... Bukan bergantung kat pokok! Wakaka!

Kenapa Bangla-Bangla tu pakai baju BN? Tanya PM 1Malaysia.

Nak cari lagi mamat Bangla? Layari di King Jason Pages

1 comment:

  1. uN

    Yong oiii, untung ye Yong jadi Bangla....semua boleh dapat kat Maesia ni..Abeh le anak2 cucu2 cicit2 kite. Tak dapat teman nak bayangkan nasib masa depan mereka di tanah air yg tercinta ni.....nenek moyang kaya raya ...tergadai seluruh harta benda....(lagu inilah yang teman dendangkan masa teman mengikuti program BTN waktu kat U dlm tahun 80an dulu ...hampeh sungguh.






    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.