Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Tuesday 11 February 2014

ANWAR IBRAHIM BUKAN PENCERAMAH MOTIVASI CAP AYAM. INI BUKTI ORI DARI BADAN ANTARABANGSA.

Yong ada tulis, undang-undang Jepun bukan macam gila babi. Yang miss boleh baca di sini. Demer tak ubah ikut suka aku saja. Sebabnya? Demer sangat hormat undang-undang. PM - demer selalu ubah... Hahaha...kalau ada apa-apa bau skandal, walau hanya bau-bau epal pun demer dah tukor.

Kalau PM bau kangkung tumis belacan - hmm...tak tahu jadi apa.

WAKIL JEPUN KATA "SUMIMASEN"

PENGERUSI YANG DATANG MINTA MAAF, BUKAN PEON

SIAPA SEBENARNYA YANG DENGKI KAT ANWAR IBRAHIM NI? 

Mat Jepun ni boleh email atau hantar fax jer untuk minta maaf. Tapi dia sendiri datang. Ini menunjukkan appresiasi Yayasan Keamanan Sasakawa itu pada Anwar Ibrahim. Maknanya Anwar Ibrahim bukan penceramah motivasi stendet Hasan Jati. 

Orang Jepun sangat obses dengan kualiti. Kalau tidak takde le TQM, Kaizen, Toyota Way etc..etc.. Demer tahu mana berlian, mana kaca. Selain daripada itu demer bertanggungjawab. Inilah budaya Jepun yang patut kita contohi.

Khabarnya Anwar Ibrahim akan ke Jepun lagi pada 26 Februari ini. 

Arigatou gozaimasu, Jiro Hanyu-san.

Di Malaysia, apakah budaya yang sedang UMNO pelopori untuk dicontohi oleh anak-anak?

BUDAYA SAMSENG DAN FITNAH (SUMBER)

Kat Malaysia, bila Anwar Ibrahim buat ceramah, ada yang baling cat pada bas, baling batu, laporan polis, etc... Contohnya baca di sini

Sampai bila mentaliti mundur ini akan berterusan?

BUKAN YONG YANG CAKAP YER

1 comment:

  1. Beruk-beruk UMNGOK tu setakat mengugut berani la.......kalau betul anak jantan ada buah dua butir, pergilah tampar, buat apa upah orang. Anjing yang pengecut memang kuat menyalak. Anjing garang dia diam saja ....kalau bunyi pun ggrrrrr gitu kemudian terus terkam.

    Dalam UMNO ni yang tinggal cuma Si BODOH , PELUCAH, PENIPU dan PENGECUT

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.