Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Saturday, 22 February 2014

JAWI TAK JUMPA SIAPA PENGANJUR SEMINAR PEMIKIRAN DR KASSIM AHMAD? INI DIA ORANGNYA!

Kesian betul Yong pada Pengarah JAWI sebab dia jalan sana-sini tak jumpa siapa penganjur seminar "Pemikiran Dr Kassim Ahmad." 

Memang kesian sungguh...Janganlah kata dia belum masuk jawi lagi...Tapi memang alam keliling gelap gelita, sampai tak nampak apa-apapun..

JAWI MINTA MAKLUMAT

Oleh kerana itulah kita jangan kutuk saja JAWI...Dia minta maklumat dari kita. Jadi, kita mesti tolong suluh jalan. Biar JAWI nampak siapa sebenarnya penganjur seminar itu. Tak sebab-sebab nak seret Dr Mahathir. Apekehe? Bukan dia penganjur:

Kalau bukan Dr Mahathir, siapa penganjur??

JENG JENG JENG!

Nah...ini dia penganjurnya!

Orang kesayangan Najib!:

NAMPAK TAK?

Orang ini duduk kat Yayasan 1Malaysia. Dia guna jer premise Yayasan Kepimpinan Perdana tu...

Masih tak nampak lagi?

KIRI-KANAN MAKAN

Dia sendiri yang dengan bangganya mengaku jadi penganjor.

JAWI janganle meraba-raba lagi....

Dah jelas. Siasat jer mamak ni. 

Hahaha....Ini sebenarnya mainan siapa?

Najib nak pekena Dr Mahathir?

Faham-faham jer ler...

11 comments:

  1. Bangkai gajah hendak ditutup dgn sehelai daun sireh, jika ditutup dgn selori daun sireh pun baunya tetap akan keluar. Sejauh manakah Jawi akan dapat bertindak dgn profesional?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam ahmad salleh

      Kalau kita harapa pada jabatan agama gomen ini sama macam kita harap lembu boleh terbang.

      Delete
  2. ada agama ke org2 yang kononnya jaga islam tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Hati Muda

      Jenis tak takut dosa.

      Delete
  3. lanie org lebih takutkan madey dr allah s.w.t

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam opisbboi

      Setuju....! Sangat memalukan. Kunun jaga kalimah Allah!

      Delete
  4. JAWI yang kena masuk jawi.kah,kah,kah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Lijitra

      Masuk jawi sekali lagi? Hahaha...

      Delete
  5. DeeDee Yong...

    Pembetulan.... MrBean (Chandra Muzaffar) nih bukan Mamak.... tapi bangsa Tamil yang masuk Islam....

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam C++

      Yong tahu dia convert. Tapi sebab menghargai "keislaman" itu Yong sebut jer mamak. Sorrylah kalau ia menghina mamak pulak...Kihkihkih...Orang Peghok sebut semua kelen jer...

      Delete
  6. Yong oii, bior bebeno Yong....mamak tu baru masuk jawi ke?

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.