Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday 5 February 2014

SEBENARNYA CERITA KESAVAN KELUAR PARTI SEJAK TAHUN 2010 LAGI

Kelmarin baca berita Kesavan keluar parti dalam media pencacai. Tak lama lepas tu keluar penafian dari media pro-PR dan akbar Sinar Harian, siap dengan muka dia sekali.

NAFI KELUAR PARTI

Sebenarnya cerita Kesavan keluar parti ini dah berlaku pada tahun 2010 lagi. Cerita itu komer baca sendiri di sini

Tak pasti sama ada kekecohan keluar parti ini ada kaitan dengan pemilihan PKR yang akan berlangsung pada tahun ini. Perlu diingat kekecohan Kesavan keluar parti dulu berlaku dalam bulan Jun 2010. Pemilihan bermula pada bulan September tahun tersebut.

Sekarang pemimpin PKR sedang berebut kerusi dalam kepimpinan PKR.

Yong tak kata ini permainan Kesavan sendiri demi meraih undi ahli PKR untuk pemilihan akan datang. Tapi tolonglah, Hutan Melintang itu bukan kawasan asing bagi Yong. 

Jadi, Yong nak nasihat Kesavan. Jaga anak buah kamu baik-baik. Baguslah kamu buat laporan polis. Tapi kamupun tahu takkan polis nak ambik pot tentang surat palsu itu. Banyak lagi kerja polis nak buat.  Jadi, kalau kamu ikhlas berada dalam PKR, dan bukan kamu yang menulis surat itu, kamu siasat sendiri siapa dalangnya. Mungkin ada musuh dalam selimut.

Bila jumpa, saman jer. Takpayah jabat tangan dan settle di luar mahkamah.

Berita palsu Kesavan keluar parti tak semestinya perbuatan macai UMNO!

1 comment:

  1. DeeDee Yong...

    Hahahaha.... berkemungkinan ader pihak nak test market... Hahaha... tak baik kita direct salahkan UMNO/BN jer.... Hahahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.