Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Saturday 5 April 2014

BERANIKAH ISMA MENCADANGKAN KEPADA NAJIB SUPAYA KERAKYATAN DR MAHATHIR DILUCUTKAN?

Siapakah antara yang paling lantang mengkritik kerajaan yang dipimpin Najib?

INI BUKAN KRITIK KE? (TMI)

Satu dunia tahu orang itu tak lain tak bukan ialah Dr Mahathir. Dari dulu hingga sekarang, Dr Mahathir konsisten mengkritik pentadbiran Najib, sama ada dari segi menguruskan parti, ekonomi mahupun keselamatan negara.

INI JUGA KRITIK (SINAR HARIAN)

Mengenai cara pengendalian pencarian pesawat MH370 yang hilang, Dr Mahathir bersikap sinis dan menyindir usaha tersebut. Siapa yang dia sindir sebenarnya?

SINIS BUKAN KRITIK? (SINAR HARIAN

Menurut Dr mahathir lagi, jika pesawat terhempas di lautan atau di darat, sudah tentu satelit mampu mengesan serpihan pesawat terbabit...

Tak faham lagi?

Beberapa hari sudah Abdul Rahman Mt Dali (naib Presiden ISMA) memilih untuk membelasah anggota parti dalam Pakatan Rakyat. ISMA tidak nampak gajah di hadapan mata...

PATRIOTISM ATAU AMPUISM? (MKINI)

Yong cabar ISMA berdepan dengan Dr Mahathir Muhamad. Ada berani?

Yang pasti, orang yang berada di luar UMNO bukan "orang bodoh" jika kita tafsirkan sejujurnya, kenyataan Dr Mahathir.

5 comments:

  1. Sebab dia dah nampak gajah di depan mata la, mamat ni beria-ia dan sibuk membising bodek sana ampu sini.Ezam dah dapat jusa B.Senator yang dikosongkan Ezam belum berisi lagi... Yong weh.Ape rupe... dah melalak panjang tak dapat dapat lagi.Mungkin ini last swing la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam nazi

      Ye tak ye jugak. Nalakarupan pun dapat jari senator. Takde jasa apapun. Mudah bebenor nak jual agama ye?

      Delete
  2. bahasa halus aku ialah isma lebih takutkan madey drpd allah s.w.t

    ReplyDelete
  3. Tuduhan, dakwaan dan hukuman diatur secara berpilih, tertakluk kpd siapakah individu itu. Mahathir akan dikatakan bukannya mengkritik, hanya sekadar mengeluarkan pendapat atau pandangan untuk kebaikan. Cuba jika Wan Azizah contohnya, yg melontarkan perkara yg salin tak tumpah sama isinya, berketaklah mereka bagaikan ayam bertelur cuma sebiji itu.

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.