Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday 23 July 2014

APAKAH NANTI SEKUMPULAN ASKAR UKRAINE YANG MABUK AKAN DITUDUH MENEMBAK PESAWAT MH17?



Tulisan Robert Parry (gambar) menyebut tentang peranan sekumpulan tentera Ukraine yang dapat dilihat oleh satelite spy US. Tentera Ukraine bersama BUK M1 kelihatan mabuk pada hari kejadian MH17 ditembak jatuh.

KAMBING HITAM? (CONSORTIUN NEWS)

Menurut penulis, BUK missiles itu sepanjang 16 kaki (4.89 m). Ia akan kelihatan pada satelite kerana MH17 ditembak pada waktu siang (MH17 hilang pada jam 13:15 UTC), bukan dalam gelap pekat malam. 

BUK MISSILE BUATAN RUSSIA

Oleh kerana itu jika benar kumpulan pemisah pro-Russia yang telah menembak jatuh pesawat penumpang MH17, satelite US sudah pasti dapat mencerapnya. 

Lalu, apa yang US sembunyikan dalam satelite spynya?

Mungkin ramai yang tidak tahu, regim Ukraine kini adalah hasil dari coup d'etat terhadap President sah Viktor Yanukovych yang dianggap pro-Russia, pada 22 Februari 2014. Tujuan coup d'etat itu untuk merapatkan Ukraine dengan EU dan memencilkan Russia. 

Yang berminat boleh baca di sini dan di sini

Semuanya ada kaitan dengan perancangan US yang takut dengan perkembangan ekonomi/ketenteraan blok Dunia Kedua yang dipengaruhi Russia dan China. 

Perang dingin pertama telah tamat dengan perpecahan USSR. Tetapi tiada kemenangan diperolehi oleh US. Kini perang dingin ke2 sedang dalam acuan.

1 comment:

  1. hebat sungguh perancangan Zionis yg di dalangi oleh amareka yg mendokong cita2 Zionis laknatullah... tiba2 muncul pulak kumpulan yang mengaku bersalah dgn hujah2 yg dipersetujui oleh tangan2 ghaib setelah perancangan awal mereka utk meletakkan Rusia sebagai punca masalah gagal sama sekali... Zionis dan sekutunya akan berbuat apa saja utk menyalahkan Rusia kerana jika tidak akan terbongkarlah rupa syaitan sebenar amareka.. hatta menurunkan bintang dilangit pun mereka akan cuba buat utk menegakkan kepalsuan mereka... hebat permainan mereka... masyarakat harus berhati2 kerana ini akan melibatkan aqidah dan prinsip dimana jika tersalah tafsir kita akan menyokong golongan yg zalim melaui cerita2 palsu mereka dan kita juga akan dihukum kelak oleh Allah SWT kerana bersubahat utk berlaku zalim... wallahuaklam.

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.