Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Tuesday 29 July 2014

KATA PAKAR, BLACK BOX MH17 ITU MODEL LAMA...

Sudah tentu sebagai rakyat Malaysia, Yong mengharap akan mendapat maklumat apa yang sebenarnya berlaku kepada pesawat MH17 ketika terbang di ruang udara Ukraine.

FLIGHT RECORDER MH17

Tetapi hari ini pula Yong terbaca berita ini:

ADA VERSI BARU? (WSJ)

Menurut berita WSJ, black box itu tidak dapat memberi data yang lengkap kerana ia versi lama. Akhirnya kita tidak akan tahu apa yang terjadi.

Bukan Yong kata, pakar yang kata.

Tolong beri pencerahan. Adakah semua pesawat 777-200 menggunakan Black Box versi lama? 

Jangan marah. Yong bukan buat spekulasi. Yong tanya. Kabarnya Boeng 777-200 itu pesawat yang canggih. Takkan Black Boxnya versi lama?

1 comment:

  1. sikit-sikit keluar ... yong
    apa pun kita boleh tanggap siapa punya angkara

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.