Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 18 July 2014

MH17 - SALAH TEMBAK? TAK BENAR, KATA PUTIN


Berita dari RT NEWS di sini menyebut, sasaran utama mungkin Putin yang baru pulang dari Brazil. Sumber yang tidak dinamakan menyebut pesawat yang dinaiki Putin bersilang pada waktu yang sama dengan MH17. Dengan keaadaan rupa yang hampir sama, mungkin MH17 telah ditembak.

SUMBER INI PALSU?

Jika berita ini benar, maknanya yang menembak itu bukan gerombolan pemisah Ukraine tetapi pihak kerjaan Ukraine sendiri, sahabat US (Before It's News).

SERUPA?

Walau bagaimanapun, RT NEWS juga menyebut Putin sudah lama tidak melalui kawasan berkenaan. Hal ini bukan rahsia kepada Ukraine. Oleh kerana itu silap tembak tidak mungkin berlaku. Itu hanya  dongeng yang sengaja diada-adakan untuk menutup kebenaran:

SUMBER INI BENAR? 

Maknanya, MH17 sengaja ditembak.

Siapa yang menembak? 

Tiada siapa yang mengaku.

Ukraine tuduh gerombolan pemisah yang didalangi Putin. Tujuannya untuk menimbulkan kemarahan masyarakat antarabangsa terhadap Russia.

Putin tuduh Ukraine yang didalangi Obama. Tujuannya untuk memberitahu Dunia US adalah penjahat yang sebenarnya.

Gajah bertempur, pelanduk mati di tengah-tengah.

Konspirasi apakah ini?

N3 terdahulu:

berita-sedih-menimpa-malaysia-lagi

5 comments:

  1. ukrain tembak. jika pemisah tembak tak mungkin askar ukrain berada di sana

    ReplyDelete
  2. Salam Hati Muda.

    Yong pun syak begitu. Kalau gerombolan yang tembak dan askar Ukraine ada di kawasan itu, mampus ler demer dikerjakan gerombolan pemisah. Logik pandangan miker.

    ReplyDelete
  3. Ini mungkin boleh beri sedikit pencerahan....Watch "Evidence to Frame Russia For MH17 Shoot Down Fabr…" on YouTube - Evidence to Frame Russia For MH17 Shoot Down Fabr…: http://youtu.be/RMgIpC-bCfQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Ismail

      Yong memang dah tengok video ni. Tak percaya sepatah abukpun. Tak logik rahsia tentera boleh keluar youtube just after the tragedy.

      Jelas ia propaganda Ukraine. Jadi Yong tak upload ke Blog.

      Delete
  4. wajib ada kaitan dengan israel besar dan israel kecil. lelaki keturunan habsyah itu sudah berjanji untuk menjadi anjing zionis sampai bila2...

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.