Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Thursday 18 September 2014

SITI ZAILAH YANG "COOL"


Walaupun muktamar Pemuda PAS berantakan, sehingga pengerusi tetap breakdown dan akhirnya masuk hospital kerana sesak nafas, muktamar Muslimat berjalan dengan aman. 

Tahniah Siti Zailah.

Itulah dia kepimpinan wanita.

Jangan ingat Yong mengampu! Ini hakikat.

Takde gaduh, jerit, pekik, melolong sampai pengerusi teghoyak macam dalam video ini:

 

Biasalah ada yang nak keluar buang air kecik dan besor atau solat. Tapi takde yang berbondong-bondong keluar masa ketua sedang menyampaikan ucapan perasmian.

Muslimat tahu buat kerojer secara beradab.

Kabornya Siti Zailah ini sangat tawaddu' dan istiqomah orangnya. Yong jumpa gambar lama ini di Internet:

SITI ZAILAH YANG WASATIYAH

Siti Zailah sangat sibuk kesana-sini naik pengangkutan awam sahaja. Dia tak perlu naik vellfire atau BMW 7 series. Sampai juga ke destinasi dan dapat berkhidmat dengan cemerlang.

Yong cadangkan jika Pakatan Rakyat berjaya ke Putrajaya, Siti Zailah dilantik jadi Menteri Pendidikan atau Menteri Pelajaran (ikut suka apa nama yang nak diberi).

Yong percaya, takkan ada soalan bocor!

Nak jadi menteri tak perlu ada PhD. Lebih-lebih lagi kalau PhD tu jenis "Fly-by-night."

Faham-faham le siapa yang dapat PhD cara begitu. Sah hari-hari merapu.

2 comments:

  1. Dah namanya pemuda, mestilah ikut style pemuda. Cuba tukar nama tu pd Muslimin Jr contohnya.
    Siti Zailah pula adalah 'muslimat', tentulah berbeza dgn 'wanita' yg telahpun menyingsing lengan baju dan sampai nak(?) selak kain.

    ReplyDelete
  2. Salam.

    She cool indeed ! Smart in her actions too ! That's tick all the boxes to be a leader !

    MB for S'ngor? Why not !

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.