Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Saturday 25 October 2014

MOH BERSOLIDARITI...

Tarikh 27, 28 dan 29 Oktober 2014 adalah tarikh yang akan masuk dalam sejarah Malaysia. Kalau tak masukpun, mungkin akan tercatat dalam Wikipedia. Ketiga-tiga tarikh itu ada kaitan dengan 3 orang penting di Malaysia. Mungkin boleh menjelaskan masa depan 3 orang penting itu.

Siapa orang penting itu?

Pada 27 Oktober 2014 akan terjadi sejarah ini:

HANG NADIM MODERN

Ramai juga penyokong Major Zaidi, antaranya, kumpulan pahlawan yang juga banyak berjasa kepada negara:

SIAPA YANG PATUT DISIASAT?

Pada 28 Oktober 2014 pula, sekumpulan ahli PAS akan mengiringi Haji Hadi, Presiden PAS ke Mahkamah. Menurut sumber, pada hari itu plantiff akan mengemukakan 2 orang saksi lagi.

SAMAN PERIBADI ATAU PARTI?

Pada 28 dan 29 pula kes Liwat 2 Anwar Ibrahim. AMK mengajak untuk bersolidariti dengan Ketua Umum PKR.

KES PERIBADI ATAU PARTI? 

Lantak komer nak bersolidariti dengan ketua komer masing-masing. Yang penting apa yang komer   buat mesti dilakukan dengan bijaksana (with wisdom) dan nampak bijaksana (wise). 

Kami sedang memerhatikan:

Sebab pulut santan binasa,
Sebab mulut badan merasa.

Pengundi Malaysia yang mahu pilihanraya bersih pula pula patut bersolidariti dengan siapa?

BERSOLIDARITI UNTUK MAJOR ZAIDI

Satu dunia sudah tahu dakwat kekal yang digunakan oleh SPR tidak kekal. Satu dunia sedang menunggu tindakan SPR terhadap pembekal dakwat kekal yang menipu rakyat Malaysia. Oleh kerana itu Major Zaidi patut dapat medal kerana membongkar penipuan dakwat kekal ini, bukan didakwa.

Yong bersolidariti untuk Major Zaidi tanpa was-was!

No comments:

Post a Comment

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.