Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Thursday 13 November 2014

MENGAPA NAJIB TIADA DALAM GAMBAR BERAMAI-RAMAI SEMASA MESYUARAT MENTERI-MENTERI KEWANGAN APEC?

Oleh kerana Malaysia mewar-warkan Belanda pun kagum dengan pembangunan kita yang ada PM yang hebat, Yong pun turut kagum. Kagum untuk melihat sejauhmana kehebatan PM 1Malaysia ni. Mesyuarat APEC baru berlalu di Beijing. Ada mesyuarat Menteri-menteri Kewangan dalam pakej Mesyuarat Pemimpin APEC itu. Cuba lihat gambar menteri-menteri kewangan yang bermesyuarat di APEC Beijing:

YANG MANA SATU PM 1MALAYSIA?

Yong besarkan gambar untuk melihat yang mana satu PM 1Malaysia merangkap menteri Kewangan Malaysia yang dikagumi Belanda itu? Nampak?

Ini pula gambar tahun 2013:



Tahun 2012:

 
Tahun 2011:


Iyalah. Dia Perdana Menteri. Takkan ikut mesyuarat pegawai tertinggi (menteri-menteri kewangan negara APEC) kan?

Obama dengan Putin pun takde.

Ahaha...Obama dan Putin bukan menteri kewangan negara diorang...Tak heranlah takde.

Tapi PM 1Malaysia menteri Kewangan negara Malaysia.

Masa resepsi semua ada. Termasuk FLOM. Apa? Tak nampak?



Tuuuu...berdiri di belakang. Jokowi dan isteri di hadapan. Kesian..

Sampai hati China suruh PM 1Malaysia dan FLOM berdiri di belakang semasa sesi bergambar beramai-ramai. PM 1Malaysia Belanda pun kagum tau.

Tapi sebenor-benornya, yang paling mengkagumi Najib ialah sepupu dia sendiri.


Kalau bukan sedara-mara yang kagum, nak harap siapa, kan?

Patutle keadaan ekonomi Malaysia bergerak sungguh laju...!
.
.
.
.
.
.
.
.
Menuju ke gaung kebankrapan.


3 comments:

  1. Kepandaian pengurusan kewangannya cumalah tabur BRIM sikit-sikit kemudian diBROOM semula, sampai licin lincau pun boleh.

    ReplyDelete
  2. Najib pegang jawatan menteri kewangan bukan atas dasar kebijaksanaan menguruskan ekonomi negara....tetapi atas sebab mudah nak menyeleweng meluluskan program menimbun harta isteri dan kroni..... contoh, pelaburan terencat akal MDB yang ternyata menguntungkan rosmah dan jho low sementara anak cucu kita bakal membayar kerugiannya kelak...
    Brengsek *#!^/! Lanun *#&*#!

    ReplyDelete
  3. Buat cerita sendiri, tepuk tangan sendiri, syok sendiri, bangga sendiri. Semuanya kejayaan dan kemegahan palsu. Dengar aje percaya jangan.

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.