Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Monday 1 December 2014

BLOGGER-BLOGGER UMNO JANGAN LE MARAH, INGAT! ORANG BODOH TAK BOLEH DIDAKWA...KAH! KAH! KAH!

Sudah takdir mengkomer dapat Ketua yang suka mengharamjadahkan orang dan membangangkan orang.

Ibarat kata salah seorang penyokong mengkomer ketika memberi komen tentang kematian Syed Mohd Azlan ketika dalam tahanan polis (Harakah):

AKIBAT CIKGU KENCING BERDIRI

Lagipun ulama mengkomer pun dah bagi fatwa.. Najib mencontohi Nabi...

MAJORITI TANG MANA?

Itulah dia standard pemikiran pemimpin dan pengikut mengkomer. Janganle melenting pulak. Terima sajalah. Sudah dalam rekod qada dan qadar...Hahaha...

Kadir Jasin patut terima saja takdir itu...

REZEKI DARI NAJIBKAH?

Lagipun, orang bodoh mana boleh didakwa...Jadi kalau komer dah ambik duit UMNO, tapi tak buat kerja seperti yang dikehendaki, takde siapa boleh dakwa mengkomer sebab komer bangang.

SYUKUR MALAYSIA MASIH AMAN!

Bukan Yong cakap. Ketua mengkomer yang cakap.

2 comments:

  1. Salam kak yong.

    Zaman le orang bodoh & cuai jika dia orang besor (i.e. YB, Menteri, pegawai) hapah takde tindakan legal. Sudahnya orang biase biase jugak le disuruh bersabor, bersyukur walaupun kena cukai @ 'PAU' itu ini.

    Malahan yg bodoh sombong pulak akan diangkat jadi pemimpin deme.. albeits they like it very much !

    Majority apanya deme cuma more less 48% daripada pengundi last time casting ? Deme ingat yg underage semua sokong deme le kut? haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Hanz

      Sedih bila pemimpin Islam hilang arah...

      Ini termasuk pemimpin PR juga...

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.