Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Thursday 25 December 2014

MOHON BANTUAN BANJIR!


Pemimpin-pemimpin yang rakus dengan kuasa dan korap insaflah....


AYAT 41 Surah Ar-Rum (30:41) yang bermaksud: 

“Telah nampak kerosakan di darat dan di laut disebabkan kerana perbuatan tangan manusia; Allah menghendaki supaya manusia merasakan sebahagian daripada (akibat) perbuatan mereka, supaya mereka kembali (ke jalan yang benar).”

1 comment:

  1. Salam kak yong !

    Teman caya ada jugak yang makan ber"suap"@ korap, atau kurap tu tetibe jadi 'insaf' & hulor apa yg boleh untuk "meringankan beban rakyat" @ mangsa bencana banjir. Tapi kut jenis yg nak menunjuk-nunjuk tu, biase ler mesti tak mau ketinggalan menampakkan muka & benda yg dia & kawan dia ada tolong apa, sapa tu !

    Ikhlas ke idak, terserah yg punya diri. Janji mangsa tertolong ler sikit sebanyak. Jangan tolong pun nak pilih kasih, udoh ler !

    Tapi orang ramai pun boleh tolong apa yg patut, yg mampu..jangan tolong "meramaikan jemaah" dengan kehadiran yg "melukut di tepi gantang" saja ! Hapah tak mandang ! Worse, boleh demr bantai buat seloro, lawak tak kena gaya pulak dengan orang yg terkena musibah .. Buruk perangai betui ler demer tu !

    Na 'uzubillahi minzak !

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.