Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Tuesday 10 March 2015

MH370: LAPORAN MEMBERSIHKAN NAMA KAPTEN ZAHARIE AHMAD SHAH (VIDEO)

Nama baik Kapten Zaharie telah cuba dicemarkan setelah MH370 hilang dari angkasa. Tetapi laporan yang dikeluarkan baru-baru ini jelas menunjukkan sebaliknya.

Sila lihat video ini:



Berdasarkan penganalisian psikologi terhadap keadaan mentalnya, tiada tanda-tanda perubahan pada kelakuan Kapten Zaharie sebelum tragedi berkenaan. Keseluruhan kelakuannya, termasuk menangani  stress kerja adalah "baik."

Dengan terbitnya lapoan itu segala tuduhan kononnya Kapten Zaharie membunuh diri dan membunuh semua penumpang serta anak kapalnya adalah fitnah semata-mata. Diharap mereka yang giat memfitnah itu meminta maaf kepada keluarga Kapten Zaharie.

...Bersambung...





3 comments:

  1. Bersangka baik adalah sifat yg mulia. Bersangka buruk boleh meyebabkankan ulcer.

    ReplyDelete
  2. DeeDee Yong...

    Soalan yang masih tak terjawab..... Siapa godam akses akaun Kapten Zaharie di MAS 10 hari sebelum insiden MH370.

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
  3. Atte teman idakle minat nak nyebut kesah Kapten Zaharie tu. Yg teman ni dah pueh caghi meghate, aje nak tanye kalo adele sesape yg tau boleh bekabo, kat mane nak dapatkan buoh manggeh mase ni?

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.