Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday, 5 June 2015

KALI INI DR MAHATHIR DIHALANG DARI BERCAKAP (VIDEO) - UPDATE

video

Dr Mahathir memang terkenal sebagai PM yang gemar kepada projek mega. Atau projek gergasi. Jambatan mega, lapangan terbang mega, bangunan mega dan syarikat mega. Demi menjaga projek gergasi yang tak berapa menjadi itu dia sampai berpatah arang dengan timbalannya Anwar Ibrahim.

Tapi, sedar tak sedar, Dr Mahathir juga menternak anak-anak gergasi. Sekarang anak-anak gergasi itu sudah besar dan menggigitnya kembali.

Bagi pemimpin pembangkang, kena rampas mikrofon tu perkara biasa.


Nak marah, gelak atau simpati?

Agak-agak bila mikrofon pak lebai PAS akan kena rampas yer?

Ooppps! Silap. Pernah seorang ustaz PAS dirampas mikrofonnya ketika dia sedang bercakap untuk memprotes satu doa laknat. Tak salah nama dia Ridzwan Abu Bakar. Ia berlaku semasa Muktamar PAS ke 60, pada tahun 2014.

Maknanya, mikrofon itu dirampas oleh ahli jemaahnya sendiri (kisah di sini).

7 comments:

  1. Salam yong
    Nothing to say..
    What u give u get back...kikiki

    ReplyDelete
  2. Salam Yong

    Najib memang tak nak datang selagi Mahathir ada. Polis di guna sebagai alasan untuk tidak hadir. Isu keselamatan pula alasan Polis

    Konsep putar belitnya sama

    Dap di guna untuk pro ularmak menang jawatan bila sah menang sanggup berbaik dgn Dap semula dan hudud di tolak demi konsensus pakatan. Cantik kan belit Hadi?

    Nk sapu jawatan guna Dap.

    Masalahnya Umno tak nk Pas dah. Adenan Sarawak dah sound Najib .

    Pakatan juga tak nak Pas.

    Maka terkapai kapai Pas dan geng ularrrmaknyer....

    Terpaksa 'cuba' kembali kpd pakatan

    Hudud juga tidak lulus di parlimen dan perwakilan pro ularmak di tipu hidup hidup oleh Hadi Ping.

    Nak bagi Pas kembali kpd Pakatan dgn barisan ularmak barunya?

    P.s nasihat kpd azmin adalah ko jgn jadi TSKI! Pecat sgera semua exco Pas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul bro! baru2 ni TGHH support najib bila dia kena belasah pasal 1mdb,katanya hormat lah sikit najib menang cara demekrasi yg shah. Najib dah transform sistem 1 "CHAI"Kat TGHH .allahuakbar...dah jadi...Boooooooo.

      Delete
  3. Setuju semua EXCO PAS patut dipecat.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Yong.

    Tampak dengan jelas dalam video itu, Najib berdiri sahaja sambil tersenyum memerhati segala gelagat manusia di hadapannya. Perhatikan betul-betul sekiranya masih tidak perasan.

    (Yang dimaksudkan adalah pemidang itu)

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.