Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Tuesday 2 June 2015

SIAPA YANG BUAT KERJA INI MEMANG SEJAHAT-JAHAT MANUSIA

Sekeping kertas risalah sudah beredar di Muktamar:

KERJA SIAPA?

Penyokong Tuan Guru Ahmad Awang mendakwa kertas itu diedarkan oleh penyokong Tuan Guru Hadi Awang.

Oleh kerana Dr Hatta dah biasa bakar keretanya sendiri; Dr Dzulkifli memukul darinya sendiri; kumpulan Hawai Five O menerbitkan risalah berkaler mengutuk diri sendiri; tidak hairan kalau gerombolan yang mengaku "pro-ulama" akan berkata risalah itu diterbitkan oleh jebon.

Yong tak tuduh sesiapa.

Sedih melihat apa yang berlaku kepada ahli jemaah PAS yang mengaku memperjuangkan Islam.


6 comments:

  1. Salam Yong:
    Saya dah menjangkakan susulan fitnah ka2 akan menyusul selapas yg pertama1 dari GRAND Design MASTER MIND yg sungguh licik.
    Semuanya bertepatan dari VISI TGHH nak bersama DAP atau bersama dasar PAS.

    Memang sedih dan terlalu sedih Yong,walaupun saya bukan ahli parti baru nak berjinak2 dgn PAS,Dari pengelaman remaja dulu saya pernah jadi balachi pada MASTERMIND yg hebat dizaman 80'an.Tak sangka pula PAS pun dah jadi macam umno.BUDAYA yg cukup JAHAT.Semua disebabkan Cinta dunia.Tektik no:1 charactor assination seprti apa yg terjadi pada ketua pemuda tujuannya menCONFUSEkan para-para perwakilan yg atas pagar.no:2 menaburkan risalah menghebuhkan pada umum, dgn bertujuan mempengaruhi perwakilan, JEBON adalah,seperti yahudi,leberal,anjing DAP,PASMA yg mana semua2 ini yg menentang TGHH. .Cuma group2 UG ni, tak cerdik/ammature kerana risalah-risalah mereka ditujukan pada JEBON, biasanya kalau nak buat buatlah group mereka yg kena aniaya untuk dapat simpati, kenapa jadi begitu sebab mereka mengangap tuan president sarorng yg maksum tak boleh dipermain-mainkan.Keterangan yg JELAS adalah dari audio Authentic TUC sendiri itulah menjelaskan dia dan anak buahnya ditugaskan menyerang JEBON so bila dah ok dgn Master Mindnya dah tak bergaduh lagi dia buat u-turn dan teruskan last minute serangan yg BRUTAL. saya berharap group-group pro-PR jangan balas cara mereka.Bila mereka kata jebonka,liberaka,DAPka,pasmaka,yahudika jangan balas kalau dibalas bermakna akhlak kita lebih kurang sama dgn mereka. Ya orng macam TUC,EL-HERAKI, dan keli laut akan memperhebatkan gerakkan mereka..nama-nama samaran ini LAGI menjelaskan pada kita pengecut...Sama macam MASTER MINDnya baling batu sembunyi tangan.ALLAH MAHA KUASA , dia yg menetukannya, kalu golongan pro, tewas pun tewas secara GENTLEMENT-ANAKJANTAN: Tapi sayanglah golongan ini mempunyai visi,planning dan arah tuju yg jelas untuk membawa ahli2nya, tidak yg satu lagi visi takkada cuma mengunakan emosi agama/bangsa semata-mata, bayangkan nak bertanding tak nak menang,tapi kuasa nak.Maafkan saya jika terguris mana-mana pehak.WASSALAM.

    ReplyDelete
  2. Assalam yong.. Baguslah yong tak tuduh sesape.. benda2 macam ni boleh terjadi angkara sesiapapun.. mungkin sengaja utk timbulkan kemarahan pihak lawan... mungkin juga utk merosakkan karektor yg dituduh.. entahlah macam2..
    Harap2 bukan dari kedua2 kem.. dari org luar lah hendaknya..

    ReplyDelete
  3. Bila pimpinan tidak mendamaikan antara ahli2 maka fitnah akan berleluasa dan mungkin pihak musuh juga mengambil kesempatan.

    ReplyDelete
  4. Dalam politik malaysia sudah sinonim perkara sebegini akan berlaku...tiada lg akhlak apatah lg kebaikan yg islm perjuangkan...islam itu indah tp disebabkan TERPEDAYA hasutan SYAITAN dan IBLIS maka tak hairan ia boleh berlaku...ini adalah agenda yg Dirancang dan Terancang...APA CARA SEKALIPUN asal tujuan dan matlamat tercapai......hancur PAS..hancur PAKATAN..baru boleh berkuasa!!!.......kelemahan pemimpin Pas yg x boleh dimaafkan....

    ReplyDelete
  5. Syaitan mana yang mengedarkan risalah tersebut kita tak tahu, mungkin haji hadi sendiri atau din ayam atau boleh jadi juga mat sabu. Hakikatnya jin yang mengedarkan risalah ini sedang menempah tempat di neraka jahannam.....itu suatu yang pasti.....

    ReplyDelete
  6. lepas ni kita tengok puak Tuang Presedeng di perbodohkan.

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.