Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday, 8 July 2015

PRESIDEN PAS PUN TAK TAHU PERLEMBAGAAN PARTINYA SENDIRI? (VIDEO INSIDE)

Bila baca berita dalam portal rasmi PAS ni Yong rasa senak perut. Bukan apa, kenyataan dalam portal itu amatlah lucu! Cer baca perenggan 1:

PAS ORG

Yang ini Yong potong dari Perlembagaan PAS. Baca Fasal 15 (c):

PAS ORG

Maknanya tak perlu pecat. Tak sebut jadi kafirpun.

Tapi kalau masih ragu, dengar apa kata SU Agong PAS dalam video ini:



Yong harap ucapan Presiden ini telah disalah petik oleh pelapor berita itu. Takkan Presiden tak tahu Perlembagaan parti sendiri kan?

Kesian! Please don't go...


Sekarang baru nak kenang sahabat?


9 comments:

  1. ulamak dalam pas cuba gunakan siku dan lutut dalam jubah tu tentu ramai yang masuk pas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab otak mereka di lutut dan siku

      Delete
  2. Sudah sudahlah

    Kita nak bincang pasal pas pis pus yg dah tak relevan ni...

    Najib kata tak kenal jo low... Bersumpah atas abu tun rojak

    Hr ni tak ambik duit 1mdb

    Sapa nak percaya najis tun rojak???

    Sapa nak percaya ayoh hadi Ping Marang ???

    Kak Yong percaya?

    ReplyDelete
  3. Dema nk wat parti baru teruskan lah.. tak pyh amik tahu dah pasal parti pas nih.. kita bertarung di PRU 14 yea?.. Takkan nanti parti baru nk lawan dap atau pkr .. mesti nk lwn pas.. di persilakan.. kami sudah siap sedia bkn shj utk bertahan malah menyerang sekali gus.. x sabar nk tgk parti baru ditubuhkn dan bertahan berapa lama!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya insyallah ia akan jd kenyataan.

      jgn main kotor mcm di muktamar dah la

      label melabel.. fitnah ... ajaran karut hadis halalkan tindakan salah

      Delete
  4. Memang pun tuang presideng tak tahu perlembagaan PAS. Bukan setakat tak tahu tetapi tak tahu dia tu boleh dikategorikan sebagai buta perlembagaan. Banyak bukti2 dari tindakan dan statement2 yg dibuat menunjukkan dia buta perlembagaan PAS. Macamana hendak memimpin jika oemimpin no.1 buta pe4lembagaan parti sendiri. Ke longkang la jawabnya.

    Yang kita nampak bukan setakat tuang presideng je buta kayu, keseluruhan pemimpin utama PAS yang menang pemilihan cara kotor temphari pun sama. HD, ketua DUPP dan geng termasuk MB Kelantan memang buta perlembagaan parti sendiri.

    Mereka kita lihat banyak bertindak bertentangan dengan perlembagaan oarti. Setakat ini mereka masih selamat kerana xde ahli yg repot kat ROS. Ini tidak bermakna mereka selamat dalam 2 tahun ini kerana kesalahan itu sudah dibuat dan akan terus mengikut mereka jika ada repot dibuat. Mereka tidak sedar hakikat inibkerana mereka buta perlembagaan parti sendiri. Cobtih paling jelas ialah perjalanan pemilihan lepas. Kalau ada ahli yg repot jpd ROS, masak mereka. Jadilah PAS seperti MIC sekarang....

    ReplyDelete
  5. pastikan nanti PAS berlawan dengan akal ya. bukan dengan siku dan lutut...

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.