Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday 2 September 2015

SAMSENG UMNO ADA SATU TRADEMARK YANG SAMA.

Ingat lagi tak dulu samseng UMNO menyerang Lim Kit Siang di ceramah DAP di Masai, Johor? peristiwa itu berlaku di bula Ramdhan yang mulia.

SAMSENG UMNO JOHOR (YSK)

Pada malam kemerdekaan samseng UMNO menyerang peserta Bersih4:

NAK JADI AHLI UTK TAK LAYAK (PEOPLE INSIDER)

Tak sangka, seorang yang "berkawan dengan menteri-menteri UMNO" rupanya agen provocateur.

Nampak tak persamaan antara kedua samseng ini? Tak nampak? Itu, Yong tanda dengan anak panah merah.

Agaknya di mana demer belajar bawa trademark itu erk? Nak tahu, baca di sini.

Yang menghairankan ialah bagaimana puak-puak yang mengaku memperjuangkan Islam boleh percaya parti yang samseng-samseng ini bertuankannya, ingin berbaik-baik?

GENCATAN SENJATA YANG MEMBAWA PERPECAHAN (ASTRO AWANI)

Bersahabat dengan juara, selilit benang bulang tahu juga. 



5 comments:

  1. ihikkk kalung najib jgn lupa yong ki ki ki...

    ReplyDelete
  2. Yelah Yong.lebah baik berkawan dengan samseng nanti bolih jadi samseng.

    ReplyDelete
  3. Mohon PERKASA DI DAFTAR SEBAGAI SBUAH PARTY POLITIK

    Ramai ahli umno kena pecat bulan sept nih.

    Pakatan 3.0


    DAP AMANAH PERKASA

    amacam Yong?

    ReplyDelete
  4. Oh demer ada alasan lain kak yong.

    Demer kata PAS tak kena tipu dengan UMNO hal bentang tak bentang RUU a la hudud nih. UMNo tak tipu PAS TAPI demer yang menipu Allah JIKA tak tolong PAS hal nih.

    haha... PAS of today takyah ler nak menipu orang kita & bagi alasan salahkan UmNo yang memang takleh diharap sejak dulu lagi. Nak buat bangunan tinggi mana pun foundation tapak kena kukuh..baru ler nak naik tiang, bagai.

    1st thing 1st !! Dakwahkan kat umat tentang Islam, iman, ilmu yang basic, akhlak Rasulullah s.a.w. ..baru ler beriya nak tegakkan hukum hakam ! Kalau kerja dakwah bagi paham tu pun tak buat bersungguh-sungguh, tu menipu namanya !

    Apa hukum Islam pun wajib kita buat... Tu pasal kita mintak demer buat dulu apa patut, bior jadi, pelan pelan akhirnya jadi !!

    Takyah kuat sangat nak hudud macam ler jatuh kafir kalau tak buat. Kalau menolak hukum ya tu haram. boleh jadi kafir. Tapi kita nak buat bior jadi kena ler buat apa yang boleh dulu.

    Ni pra-syarat pun tak lepas lagi..nanti jadi fitnah aje ..pentingkan apa yang prioriti.

    PAS ni nak jadi exterimist, wahhabi ker suka sangat berkasar dengan orang yang tak sebulu dengan demer?

    Islam tu agama mahabbah, tahmatan lil 'alamin.....tujuan ada hukum syariat pun untuk capai makrifah, redho Alah... bukan saja-saja nak orang PAS, orang pejabat agama nak penggal kepala, potong tangan orang !

    ReplyDelete
  5. Saya tak percaya lah puak-puak lebai tu sanggup berperang dengan hamno....geng tu pengecut...yang jadi MP nak bangun angkat sepanduk pun tak berani terpaksa protes sambil duduk dan bersandar ... heh he....
    Geng Psk Lebai duniawi ni bukan boleh dipercayai. Mereka sanggup fitnah kawan sendiri tikam teman dari belakang, cakap berputar belit....depan cakap nak perangi, belakang kita jangan-jangan tengah berpeluk bermukah dengan.hamno....

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.