Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 25 December 2015

LAGI KENYATAAN PEMIMPIN PAS YANG DIPUTAR-BELIT OLEH AKHBAR?

Setiap kali akhbar melaporkan kenyataan berbaur fitnah atau kontroversi pemimpin PAS, maka akan wujud penafian. Mereka kata akhbar telah memutar-belit kenyataan sebenar mereka. Akhbar memanipulasi demi kepentingan musuh politik mereka...bla...bla...bla...

Terkini adalah kenyataan anak Presiden PAS yang juga Timbalan Ketua Pemuda PAS yang menyebut seolah-olah Amanah menjadi "hamba" kepada DAP.

Kenyataan tersebut adalah tuduhan yang amat berat, bukan hanya kepada pemimpin Amanah, tetapi juga kepada lebih 100,000 ahli Amanah di seluruh negara.

AMANAH TUNDUK KEPADA DAP? (SINAR)

Sesuai dengan statusnya sebagai pemimpin Pemuda PAS, maka kenyataan tersebut disambut oleh pemimpin Pemuda Amanah.

Biar buku bertemu ruas.



Adakah Muhammad Khalil Abdul Hadi akan turun berdebat dengan Mohd Fakhrulrazi Mokhtar? Atau dia akan tuduh Sinar Harian telah memutar-belit kenyataannya?

Amat menarik jika kedua ustaz muda ini dapat berdebat. Sinar Harian mungkin boleh urus masa dan tempatnya.

Cakap siang pandang-pandang,
Cakap malam dengar-dengar.
Kalau berani berdepanlah terang-terang,
Jangan hanya di gelanggang sendiri hingar-bingar.


5 comments:

  1. Saya sokong Pemuda PAS Vs Pemuda AMANAH berdebat.

    Akan tetapi..kita semua akan kecewa, Muhammad Khalil Abdul Hadi tidak akan berani.

    ReplyDelete
  2. anak bapak tuang presiden mesti sama bodoh nye kaki uturn

    ReplyDelete
  3. Pas dah jadi umnu parti haramjadah.

    ReplyDelete
  4. Apa ni....tak ada orang lain ka layak jadi pemimpin dalam PAS ni....dah ada 2 menantu Din Ayam dan yg kat Perak tu cukup la...ni bawa masuk anak pulak...dsh tu buduh buduh belaka....nampak sangat parti itu sedang mengalami brain drain... tinggal yg terencat akai saja....

    ReplyDelete
  5. nurul izzah & maknya dlm pkr...kuasai pkr xpe?

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.