Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday, 28 September 2016

ADA YANG NAK TANAM WAN AZIZAH DI JERAT (VIDEO)


Tak taw nak kata apa dah.


8 comments:

  1. lebai ni tahu ke akta 355... itu berkaitan hudud ke... sekadar nak naikan denda minum arak .memalukan kaum melayu dan islam je.... teruk ke kelantan dgn isu minum arak . Lebai ni syok cakap je tapi tak faham

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://babab.net/out/ruu-pindaan-akta-355-bukan-hudud-ketua-hakim-syarie-kelantan.html

      https://www.youtube.com/watch?v=ygD_qWuw5D4

      Delete
  2. Contoh terbaik gila berlebihan dlm agama. Islam ada tatacara & kaedah dlm hukum serta penghukuman, bukan suka suka jatuhkan hukum. Standard lebai longgaq bolehlah....
    Moga saudara nie diberi hidayah dan taufik ke arah kebenaran. Jgn terlalu gopoh, berlebihan & lalai dlm beragama.

    ReplyDelete
  3. Assalammualikum Hajah Yong,

    Adakah RUU 355 itu hukum "HUDUD" atau untuk memperkasa kan hukuman yang sedia ada di Mahkamah Syairah Negeri Kelantan?
    Jawapan nya bukan, malah untuk meminda denda yang sedia ada agar menjadi lebih tinggi. Malang nya mengapa pehak "LEBAI MALANG" ini berterusan membohonggi rakyat terbanyak. Ada kan sifat "BERBOHONG" ni tuntutan agama?
    Si "LOBAI" yang his grey matter sudah di masuki air ini senang sahaja menentukan tanah kubur mereka yang tidak menyokong pindaan ini. Di tanah kubur mana pula perlu di semadi kan "BANGKAI-BANGKAI" mereka yang bersekungkul dengan mereka yang zalim? Bukan kan ayat 113 dari surah HUD sudah menjelaskan. Yang kedua: Bagaimana dengan mereka yang masih mendakap erat Perlembagaan yang di cipta oleh seorang kafir yang bernama Lord Reid? Yang ketiga: Bagaimana kedudukan mereka yang menerima pakai sejenis "CHAI" yang di cipta oleh se seorang yang tidak berakhlak bernama Mokhtar Senik semasa muktamar di Kuala Selangor dulu? Saya berani mengata kan bahawa si Mokhtar ini tidak berakhlak kerana saya punyai bukti. Tahu kah pehak PAS bahawa beliau pernah membawa lari salah seorang anak murid nya yang yatim sehingga abang si gadis membuat laporan polis. No. Report: 626/06. Balai Polis Basrah, Kuantan, Pahang. Persoalaan nya bagai mana PAS boleh menerima cadangan si Mokhtar ini!!!

    Kini di tanah perkuburan mana pula yang akan di tanam "MAYAT" si penceramah?

    Di harapkan kesemua mereka yang mempunyai sekelumit iman tidak akan menyokong pindaan ini kerana ia nya bukun hukum HUDUD, tetapi untuk menambah denda yang sedia ada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikum Salam Saadun,

      Patutlah doa ramai orang ketika menunaikan Haji (supaya PAS menang) Allah tunaikan sekerat jer. Rupanya Allah nak tunjukkan kepada hamba-Nya betapa buruknya akhlak setengah daripada mereka yang kita sangka pejuang agama.

      Sama-samalah kita muhasabah.

      Delete
  4. ustaz kalau nak sokong itu hak masing masing ianya prosiding parti politik yang menentukan sebab hak mahkamah syariah itu umno bila bila bolih hendak naik tarafnya sebab dah hampir 60tahun merdeka apa umno pun ngaku islam gak

    ReplyDelete
  5. Nak kan perhatian la kot..pru kan nk dekat

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.