Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Tuesday 20 September 2016

ALAHAI IRINA BOKOVA!

Siapa Minah ni?


Mula-mula kata FLOM akan dapat anugerah UNESCO - Lead by Example.

Tup-tup tak jadi. Tup-tup kata anugerah itu bukan dari PBB, tetapi dari sebuah NGO yang ada kerjasama dengan PBB yang Irina Bokova turut jadi kepala. Itupun tak jadi juga.

Sungguh memalukan.

Mana Ali Tinju?

Cepat tunjuk tarian buntut depan pejabat konsul Bulgaria. Tak silap tempatnya di Mid Valley City. Atau mungkin depan UNESCO. Takpun depan Bernama dan TV3. Takut? 

Macam mana ni? Orang kampung semua dah tahu.

Alahai...kesiannya!

Besar jawatan Irina Bokova ni. Tentu ramai kaki ampunya (termasuk Putin). Tentu ramai juga yang jealous. Err...ada siapa tak tau siapa Putin?


Yang dah ketinggalan kisah menarik ni, sila baca:


Sebenarnya ada lagi banyak link daripada media seluruh dunia.

Minah ini pula kabarnya sedang mengenden jawatan Setiausaha Agung Bangsa-Bangsa Bersatu. Jawan lagi besar. Oleh kerana itu Minah ini pun tak berani nak melawan DOJ Amerika Syarikat.

Apabila disoal oleh media, maka berbelitlah lidah kepala NGO itu nak menjawabnya. 

Siapa kata Mat Saleh semestinya cerdik?

Apapun, bak kata seorang pemimpin: 


Mungkinkah ini salah satu daripada tanda-tanda "kerosakan yang lebih besar kepada negara" yang dimaksudkan oleh pemimpin itu?

2 comments:

  1. Salam

    .Mungkin account2.6b najib kat arab bank, filem wolf of wall street,shoping usd6m rosmah angkara konspirasi yahudi kot.

    Dah letih tunggu hari selasa,nak saman WSJ.

    SEKIAN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala hari selasa seminggu ada satu, bukan lama pun. Yg lagi letih ni nak tunggu bulan depan nun....dah lah setahun ada 12 bulan depan! Hj hadi memang slow sangat la nak saman SR.....takut kot, camana nak perjuang islam ni......

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.